ja ik ben nu al een tijd bezig ,meer dan 1 jaar,ik was al bij de gyn geweest,en de onderzoeken zouden beginnen,nadat ik ongesteld zou zijn geweest. ik was vorige maand 10 dagen overtijd,geen zwangerschap. nu was ik 43 dagen overtijd,geen zwangerschapsverschijnsels,alleen veel slapen,maar ja is ook lekker natuurlijk. ik ben altijd bezig met gewicht,en nu had ik een buikje dat niet weg wilde,een opgezet buikje. de test zat al een maand in mijn tas,en ik durfde hem niet te doen.ik dagt neee kan niet.maar heb hem gedaan na een hele nacht heftige gerommel in mijn buik. en dan eeeiiiindelijk positief. zoo blij ben ik, zo zien jullie,na veelups en downs,en een hoop onregelmaat en probleempjes,lukt het echt nog wel. ik wens jullie alle succes met alles,en vooral veel geduld,ik weet hoe moeilijk het is. bye bye
Gefeliciteerd joh, jeetje , eindelijk word je lange wachten beloond. 1 jaar is wel lang hoor, gelukkig is het eindelijk zover. \/
hoi nou gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan, wij zijn volgende maand ook precies een jaar bezig en van deze verhalen krijg je toch weer hoop groetjes monique