Heey meiden, Ben vandaag precies 2 dagen over tijd Ik weet nou niet of ik de symptomen wil voelen of dat ze er gewoon zijn Ik heb last van super gevoelige tepels en soms jeuken ze echt heel erg! Morgen ga ik testen maar welke test is nou het betrouwbaarst en lekker makkelijk? groetjes
Kzie voor jou ook spannend... zie mijn banner... krijg het er ook warm van... Ben benieuwd met welke test jij gaat testen... als ik niet ongi wordt ga ik zaterdag testen met de testen van deze site... die schijnen wel gevoelig te zijn... en de kruidvattesten ook. Nou succes meid.. en ik hoop voor jou op een posi test. liefs jollie
nou jollie voor jou is het idd ook spannend ik denk dat ik die van de kruidvat gaat nemen we zullen het zien morgen ik ga eerst naar de kapper ff ontspannen en daarna testen
Spannend! Ik ben aan het wachten op mijn ongi zodat we eindlijke voor het echie kunnen beginnen. Succes met testen
Als je s middags pas wilt testen kun je ook s ochtends je urine alvast opvangen..ik zou er niet teveel tijd tussen laten maar zo kan het dus ook... Super spannend idd voor jullie Ik hoop dat het raak is Liefs Syl
Op de afdeling bewaren we urine 1 uur, in de koelkast 2 uur. Dan moet het bij het lab zijn, dus denk dat je met zwangerschapstesten ook niet veel langer moet wachten succes met testen!
ik ben helemaal uit me hum dan weer sago dan weer vrolijk dan weer zenuwachtig :S we gaan het misschien mee maken morgen.
Wauw spannend allemaal! ik duim voor jullie allemaal! ik zit namelijk ook vet in de zenuwen! haha ik ga zaterdag testen als het nog niet is doorgezet! ik gebruik trouwens ook de test van deze site! heb heel pakketje in huis liefs Deesje
goedemorgen allemaal... vandaag is het zover haha... ik laat het jullie zo snel mogelijk weten ok! groetjes