acupuncture als ondersteuning bij ivf/ icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mikky1982, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Hoi Dames,

Ik zit er aan te denken om iets van acupuncture te gaan doen om onze icsi behandeling te ondersteunen. Wil echt alle kansen die we hebben optimaal benutten. Geen idee of het helpt.
    Is hier iemand die daar ervaring mee heeft?

2. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Ik doe nu sinds augustus acupunctuur. Als ondersteuning van mijn laatste iui. Hopelijk gaan we volgende maand met ivf beginnen.
    Ook in de wacht maanden acupunctuur gedaan. Helaas nog zonder resultaat. Maar voel me er wel goed bij. Dus ik zeg, gewoon doen. Baat het niet dan schaad het niet.

3. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi

Ik heb het ook gedaan bij onze icsi pogingen. het schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn dat het helpt, dus ik wilde ook alles uit de kast halen. Bij onze eerste 2 pogingen het gedaan en niet zwanger, bij onze cryo wilde ik even niks extra doen en toen werd ik zwanger...zelf geloof ik er dus niet zo in, maar baat het niet dan schaad het niet denk ik altijd maar, en wie weet kan het voor jou wel helpen?

groetjes

4. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    bedankt voor jullie reacties!

5. Laloutje

Laloutje Actief lid

10 okt 2010
    140
    0
    0
    Geestelijke gezondheidszorg...
    Zuiden van het land...
    Ik start vanaf volgende week met de acupunctuur.
    Baadt het niet, schaadt het niet :)
    En het wordt toch vergoed!

6. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik heb het bij onze laatste cryopoging gedaan en toen was ik voor het eerst in me leven 4 dagen zwanger. helaas geeindigd in een vmk
    nu bij de verse hebben we het ook weer gedaan uitslag weet ik volgende week pas.

ik voel me er heel goed bij word er heel rustig van en krijg er meer energie van om door te gaan.

succes!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hebben ons beiden een aantal maanden laten behandelen. Zwanger wordt je er m.i. niet van (daar heb je zaad en een ei voor nodig ;)) maar ontspannend was het zeker.
    Wij voelde ons er goed bij, denk dat je het daar vanaf moet laten hangen. Het moet goed voelen.
    Elmo

8. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Mijn partner en ik hebben het de afgelopen 4 maanden beiden gedaan. Tot nu bij beide IUI's zonder resultaat. Ons vruchtbaarheidsprobleem ligt bij mijn partner. De acupuncturist vroeg hem of hij 's nachts erg warm is. Ja dus, echt een vies warm kacheltje. De acu oordeelde dat mijn partner een te hoge lichaamstemp heeft en heeft daaraan gewerkt. Dat werkt dus echt, want mijn partner heeft nu een normale temp 's nachts (ook fijn voor mij); maar zoals gezegd is een zwangerschap to nu toe uitgebleven.

9. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik heb ook acupunctuur gehad bij de laatste icsi. Toen had ik het dubbele aantal eicellen, en ze waren van top kwaliteit. We hebben zelfs nog cryo's! Ik geloof er wel in!

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    ben er ook mee begonnen, na de 1e mislukte ivf. In de rustmaand, toen 2e ivf, maar had maar 1 follikel, dus werd escape iui... hoop dat alle energie naar dat ene eitje is gegaan en dat-ie bevrucht is... je hoort het met sinterklaas!

xxx

11. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    veel verschillende verhalen dus, had eigenlijk gehoopt dat jullie allemaal gelijk zwanger waren :D

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahahaha, ja, snap ik helemaal.

Ik was dan niet meteen zwanger..maar heb nu wel twee super leuke jochies :D

Deel Deze Pagina