Begrijp niets van temperatuurkaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door LiesEd, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Hallo!
    Ben niet echt blond...maar ik begrijp het niet.
    Hoe herken je nu een eisprong? Ik ben sinds halverwege mijn cyclus bezig met tempen. Ik weet dat ik voor die tijd nog geen eisprong heb gehad.

Ik hoop dat mijn kaartje het doet.

http://www.fertilityfriend.com/ttc/cale ... e.php?cd=3

Groetjes
    Moi!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi,

Als ik op de link klik zie ik mijn eigen kaartje.....

3. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Zuid-Holland
  4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    kan best zijn dat je ei eraan komt. Ik heb wel een vermoeden dat ie morgen hoger is. Mss heb je vandaag je dipje (de dag voor je ei)

Hoop het voor je

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben benieuwd naar je temp vandaag.....
    Inderdaad een dip voor je ei zou best wel kunnen!

6. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou...ik heb een hard hoofd in mijn ei. Vandaag is cyclusdag 35 en mijn temperatuur is laag. Ik ben begin van de maand naar de gyneacoloog geweest (op dag 20) om te kijken of ik al een eisprong heb gehad. Want het zou best eens goed kunnen dat ik geen natuurlijke eisprong heb. (familietrekje). Ik moet nu 2 cyclussen mijn temperatuur bijhouden. Heb ik geen ei...dan moet ik hormonen gaan slikken.

Liefs.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee dit ziet er niet uit als een eispromg inderdaad.
    Hopen dat ie toch nog komt.
    Cyclusdag 35 alweer?
    heb je in je vorige rondes wel een eisprong gehad?

8. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geen idee! Dit is pas de eerste (halve) cyclus dat ik het bijhoud. Ik heb in de eerste maanden dat we 'echt' gingen klussen bij de huisarts aangegeven dat het in de familie zit dat 'we' geen natuurlijke eisprong hebben. Hij gaf aan dat die kans zeer klein zou zijn.
    Nu na dik een half jaar heb ik het nog een keer aangegeven bij de huisarts. Ik mocht gelijk naar de gyneacoloog voor inwendige echo. Zij kon toen zien dat ik nog geen eisprong deze cyclus had gehad en dat het weer een lange cyclus zou worden.
    Na deze cyclus nog 1 cyclus tempen. Heb ik dan geen eisprong gehad, moet ik terug naar huisarts en dan gaat de 'molen' beginnen.

Liefs

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Ik was ervan overtuigd dat als ik vandaag ook een hoge temp had, dat ik mijn ei zondag zou hebben gehad. Maar volgens FF is die vrijdag geweest....
    Snal er niets van. Ik heb zaterdag wel een hoge temp gehad, maar die kelderde zondag gelijk weer omloog, dus dacht dat dat mn dipje was van VOOR mijn ei.

Nu blijkt dat toch dat ie vrijdags is geweest. Heb vorige week zondag, maandag en woensdag geklust. Dat zou wel genoeg moeten zijn toch?

En als 2e vraagje. Als je geen "innestelingsdip" ziet 5 dagen na je ei (aan je temp) is de kans dan al verkeken? of zijn er toch dames zwanger terwijl geen innesteling was gemeten in de temp. Het zou evt nog kunnen dat ie morgen daalt want ik zit vandaag op 5 dagen na mn ei.

pfff wat een ellende :(

Hoop op meer duidelijkheid, wat vinden jullie ervan?

Liefs Kweb

Deel Deze Pagina