Hoe vroeg voor je nieuwe periode deed jij je zwangerschapstest? Zat laatst met een vriendin te praten en die deed bij haar eerste kind een test op de dag dat ze ongesteld moest worden . En bij haar 2de zwangerschap 10 dagen voor haar nieuwe periode zeg maar . En die was positief ?? Ik dacht nou dit kan niet . Ze zij ja als je al een kind hebt gehad . Kan je eerder testen ? Weet iemand hier iets van haha
onzin de opbouw heeft niks te maken met vaker zwanger zijn geweest.. Dan kan ik al testen de dag nadat ik ongesteld ben geweest 10 dagen voor nod lijkt me ook onmogelijk.. Dan is het nog niet eens ingenesteld.. Ze zal haar eisprong wel verkeerd hebben berekend en eerder zwanger zijn geweest, anders geloof ik er niet in..
Misschien bedoelde ze 10 dagen na eisprong? Op 4 dpo, uitgaande van 14 dagen tot menstruatie, kun je echt nog niet positief testen.
Nee ze zij echt 10 dagen voor haar nieuwe periode . Kon het ook niet geloven hoor maarja. Denk zal is kijken of meer dames hier iets van weten
Tien dagen voor je NOD kun je onmogelijk positief testen, aangezien je dan net na je eisprong zit en het helemaal nog niet ingenesteld is, mocht er iets gaande zijn. Verder verschilt de opbouw van het HCG per zwangerschap, het heeft niks te maken met de hoeveelste zwangerschap het is.
Kokkie je hebt me dag weer goed gemaakt haha , teste vandaag nega , maar ik ben ook veelste vroeg... ik hoop het zo ! pff ik hou niet zo van wachten *