Heeft iemand tips waar je echt leuke kleertjes kan kopen in maatje 44 en 46? Prijs maakt niet zoveel uit. Heb nu een pakje van Noppies en wat van Petit Bateau, maar misschien hebben jullie nog ideeën..
Ik heb voor mijn dochtertje twee leuke setjes besteld van feetje。 Ik ben het online gekocht bij kinderkleding-tekoop.nl. Ik vind de kwaliteit erg goed, lekker dik katoen. Ik heb dit vestje gekocht, kan aan beide kanten gedragen worden: Feetje Vest 51300031 White - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Ik zag ook laatst bij de v&d nijntje setjes in maat 44.
Isi Mini vond ik heerlijk voor mijn kleine meisje. Van die mooie omslagshirtjes met bijpassend broekje en mutsje! We hebben zo veel mutsjes ook geprobeerd en deze zaten echt heel lekker om haar hoofdje en bleven goed zitten! Maatje 44/48 kon goed bij mijn meisje vanaf 5 pond. Isimini :: Kleding
Top! Dankjulliewel. Heb net een bestelling geplaatst bij de online babykleertjes. Heb t zelfde vestje van Feestje besteld YYZHU, heel leuk vestje! Ga ook zo even de andere websites bekijken.
als ik mij goed herinner iets vsn het merk tipps of tipp.. is volgens mij het iets duurdere broertje van isi mini. lief heeft ook prematuur. petit bateau vonden wij fijn ook. vooral zacht klittenband en geen drukpunten.
Dankjulliewel meiden, kan flink aan de slag en heb al het een en ander besteld naar aanleiding van jullie tips!