baby imiteert mij niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lorena81, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorena81

Lorena81 Lid

19 jun 2009
    62
    0
    0
    Mijn baby imiteert niet echt heel erg.moet ik me nu zorgen maken of is het normaal. Hij is 7,5 maand,hij reageert wel op zijn naam is alert maar imiteert niet echt.Ook brabbelt hij niet zo heel erg veel,soms heel erg veel,en dan weer heel weinig.

Wie heeft dit ook bij zijn baby.

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik weet niet welke dingen je dacht dat je kindje zou imiteren, maar ik zou me niet echt zorgen maken hoor!
    Onze meid brabbelde ook heel weinig (het is echt een stille observeerder :)), zeker op die leeftijd deed ze dat nog vrijwel niet. Maar inmiddels begint ze toch te praten hoor.
    Ze imiteerde ons ook niet, bijvoorbeeld tong uitsteken ofzo. Ze keek ons vaak juist aan zo van 'ik weet niet naar wie je je tong uitsteekt, vind je dat zelf nou normaal?' ;) Nu doet ze ons wel na af en toe. En ik ben er heel gerust op dat onze meid een pientere dame is.

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    wat verwacht je dan dat ie imiteert? Mijn zoontje is ongeveer net zo oud, maar zou niet weten wat hij in dat opzicht zou moeten kunnen? Naar mijn idee ontwikkelt ie zich prima, maar hij imiteert niks... Ja, als hij ons ziet drinken uit een beker, dan wil hij ook en gaat ie aan je arm trekken. Maar verder..??
    Brabbelen doet mijn zoontje wel volop, al vrij vroeg. Maar hij tijgert bijvoorbeeld nog niet. Ieder kind ontwikkelt zich op zn eigen manier in zn eigen tempo!

4. Bri

Bri Niet meer actief

Volgens mij deed onze jongen dat met 7 maanden ook nog nauwelijks. En nu (hij is 1,5 jaar oud) kletst hij je de oren van het hoofd, heeft een woordenschat waar je U tegen zegt en doet hij bijna alles na wat wij doen. Komt allemaal goed, lijkt me, geef je kindje gewoon nog wat langer de tijd!

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Weet je, elk kindje is zooo anders. Je kunt dat niet vergelijken.
    Jouw kindje is nu alles aan het observeren en dalijk gaat ie misschien wel ineens staan! (dat deed mijn zoontje bij 7 maanden)

Ik neem aan dat je kindje wel bezig is de hele dag? Ik bedoel hij speelt toch wel en ligt niet alleen de hele dag te staren ofzo??

Bij ons word Justin constant vergeleken met zn 2 weken oudere neef, die is dus 16 maanden en kan pas net achter een loopauto lopen, terwijl Justin al los begin te lopen met zn eerste verjaardag en met 9 maanden aan de hand mee liep.
    Maar dat wil niet zeggen dat mijn zoon beter ontwikkeld is dan zn neef, hij is alleen sneller!!

Maak je niet druk, het echte kopieren komt wel, zolang hij zich maar goed ontwikkeld en dat houden ze op het cbureau wel in de gaten, wees maar niet bang!

6. bengel

bengel Niet meer actief

weet je, ga dan beginnen met hém te imiteren. dan gaat ie op gegeven moment doorhebben dat jij hem nadoet, en kan hij de rolllen omdraaien. Bij Finn heb ik dat ook gedaan en hij imiteert veel,ook in liedjes, b.v vader was nietthuis, moeder was niet thuis, knikt hij samen met mij nee...zoo lachuh

Deel Deze Pagina