Overigens is deze discussie en de weinig begrip de reden waarom ik niet pendel alleen bij uitzonderingen..Dacht vandaag hmmm misschien dit weekend eens een bericht plaatsen dat ik pendel, want vriendlief is een weekend in England...maar denk dat ik het maar niet doe....
Ik zit eraan te denken om er ook mee te stoppen. Als er al gezegd word dat ik mensen afblaf en onbeschoft ben??
Vraag me overigens nog steeds af wat hieraan onbeschoft en afblafferig is: er staat toch nergens dat ik nu verzoekjes wil ontvangen? AUB de topics van de pendelaars in de gaten houden wanneer we pendelen!!! Zal wel aan mij liggen??????????????
Vraag me overigens nog steeds af wat hieraan onbeschoft en afblafferig is: er staat toch nergens dat ik nu verzoekjes wil ontvangen? AUB de topics van de pendelaars in de gaten houden wanneer we pendelen!!! Zal wel aan mij liggen??????????????
Angel nee hoor er staat niks verkeerds. Gewoon nog een keer diep in en uitademen. Makkelijkst nu is gewoon dat als mensen je topic niet goed lezen en je een pb sturen er gewoon niet meer op te reageren. In het begin beantwoorde ik elk berichtje terug als ze buiten de tijden een pb stuurden of als ze niet lang genoeg lid waren. Maar nu neem ik daar de moeite niet meer voor en verdwijnt het berichtje in de prullenbak.
AMEN ik had er net weer 1, zo zonder te lezen weggedonderd! Begin er echt de balen van te krijgen hoor. heb zelfs geen zin om weer nieuwe verzoekjes te ontvangen!!
Ja maar de lol begint eraf te gaan. Niemand leest...iedereen stuurt zomaar wat....elke dag heb ik wel een zooitje pb's... Word er gek van onderhand.
HE ANGEL EN DE ANDER PENDELAARS Dat zou echt zonde zijn. Die mensen moeten echt beter lezen. Ik heb er een gelezen en meteen begrepen dat jullie allemaal een tijd er inzetten. Ik heb me gewoon op jullie geabboneerd zodat ik kan volgen wanneer ik een pb kan sturen. Hoop dat jullie niet stoppen en wens jullie succes...
Zo wil ff over de pendel topics me ei kwijt. Misschien dat anderen dit ook al wel eens gezegd hebben of wat dan ook maar doe het toch. Ik word echt moedeloos van die kansloze berichtjes van mensen met abbo of ik ga je volgen. Doe het gewoon maar ga niet massaal het topice lopen "spammen" dat je een abbo neemt of wat dan ook. Ik zie zo vaak dat er dingen gebeurd zijn en dan kijk ik of er word gependeld en staan er kanloze berichten van abbo of ik ga je volgen. Net of anderen zitten te wachten op het feit dat jij een abbo op een topic hebt genomen( dit is mijn mening). Zo dat ei is uitgebroed. Maar ik zal vast niet de enige zijn. Sorry als ik anderen hiermee heb lastig gevallen.