"begripvolle" man

Discussie in 'De lounge' gestart door ann82, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hahahahaha sorry maar moest echt lachen, typische mannenlogica ;)
    Je bent dan zonder je kinderen dus even alleen er op uit, tja, dat het dan maar boodschappen doen is en dus niet zo heel.spannend of interessant is komt er dan net niet door :D
    Hij bedoeld het goed en ik.zou hem dan ook wat lekkers meenemen (chips of snoep of een lekkere biefstuk ofzo), hij denkt toch aan je ;)

Kun je bij thuiskomst zeggen dat je hem een souvenir hebt meegenomen :D

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gewoon lekker veel chocola e.d. aanschaffen :p

3. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    hahaha, leuke reacties:D
    Ja mijn man leeft nog hoor! Volgens realiseerde hij zich dat het geen slimme zet was. Hij bood later aan om zelf te gaan;)
    Maar dat souveniertje meenemen vind ik wel een goeie, zal ik onthouden:p

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hij had me heel hoog de boom in gekund ;)

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    En het is nog je man?? Ik had hem een knal verkocht denk ik!!

Gelukkig zou de mijne zoiets niet zeggen, heb een hekel aan boodschappen doen :d

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik zeg: thuis laten bezorgen en in de tussentijd naar de kapper :p

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak

Haha dat is een goede!!:D

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik vind het juist geweldig maar heb dan ook geen dreinende kids zoals jij dat noemt. Ik heb een mannetje van drie met een 'klein wagentje' zoals hij het zelf noemt en een kotertje van 1 aan de hand. Terwijl ik die kleine met een boog om de appels probeer te leiden (favoriet eten, "ÁPPEL!!!!") laad ik dat 'kleine wagentje' bomvol en die driejarige sjouwt zich een breuk en een lol dat hij heeft tijdens het driften in de bochten. Geweldig :)).

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Oh ik begrijp wel dat dit nogal bot overkomt maar om eerlijk te zijn vind ik het af en toe heerlijk om boodschappen te doen zonder aanhang. Dan heb ik er nog maar een maar poe he die kan het goed verzieken in de winkel als die net wat moe is of gewoon zijn dag niet heeft.

Ik zou het lekker op je gemak gaan doen. Ergens even koffie drinken of afspreken met een vriendin en na een paar uurtjes met boodschappen en al weer retour naar huis.

10. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Heerlijke opmerking haha, wou dat mijn man eens zoiets zei. Helaas hier een erg zorgzame man die bijna alles op zich zelf wilt nemen. Klinkt misschien heerlijk maar dat irriteert enorm hoor. haha

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahaha geweldig!! :D

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik vind het nog steeds heerlijk om alleen zonder kind op mijn gemak boodschappen te doen.

13. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik vind boodschappen doen echt heerlijk in mijn eentje het enige is dat ik dan nog de helft vergeet en nog 2 keer terug kan de houdbare boodschappen lukt me wel dat zit er intussen al zo in alleen de dagelijkse boodschappen zijn een ramp.
    ook met kind vind ik het prima luistert ze niet gaat ze de winkelwagen in.
    vraag me het nog maar eens over een paar maanden weet niet of ik dan hetzelfde zeg..

14. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Haha ik moest best wel lachen om je verhaal :p . Dat is ook typisch iets wat mijn vriend zou zeggen. :p

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heerlijk topic dit :D

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha het is erg herkenbaar. Maar ik was ook oprecht blij dat ik eens alleen naar de winkel kon haha.

Onze auto moest laatst voor een onderhoudsbeurt en mijn vriend had geen zin: "ga jij maar schat dan kun je daar tot rust komen". Ja heel lief bedoeld hoor maar een autogarage is daar nou niet de ideale plek voor :p

17. Noraly

Noraly Actief lid

6 jun 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde elke dag wel de weekboodschappen doen, en dan heeelemaal alleen! Heerlijk :)

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahahaha heeeeeeel herkenbaar! :D

19. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha het had mijn vriend kunnen zijn die het zei :D

Moet eerlijk zeggen dat ik alleen boodschappen doen nog steeds heerlijk vind. Maar noem het nog net geen uitstapje ;) :p

20. Dawnn

Dawnn Actief lid

13 sep 2011
    101
    0
    0
    Hialeah-Miami Fl.USA
    Haha zo da's lief. :D
    Vind het ook heerlijk om even alleen boodschappen te kunnen doen hoor, gaat veel sneller.
    Maar zo klinkt het alsof het echt een gunst is hihi.

Deel Deze Pagina