Hahahahaha sorry maar moest echt lachen, typische mannenlogica Je bent dan zonder je kinderen dus even alleen er op uit, tja, dat het dan maar boodschappen doen is en dus niet zo heel.spannend of interessant is komt er dan net niet door Hij bedoeld het goed en ik.zou hem dan ook wat lekkers meenemen (chips of snoep of een lekkere biefstuk ofzo), hij denkt toch aan je Kun je bij thuiskomst zeggen dat je hem een souvenir hebt meegenomen
hahaha, leuke reacties Ja mijn man leeft nog hoor! Volgens realiseerde hij zich dat het geen slimme zet was. Hij bood later aan om zelf te gaan Maar dat souveniertje meenemen vind ik wel een goeie, zal ik onthouden
En het is nog je man?? Ik had hem een knal verkocht denk ik!! Gelukkig zou de mijne zoiets niet zeggen, heb een hekel aan boodschappen doen :d
Ik vind het juist geweldig maar heb dan ook geen dreinende kids zoals jij dat noemt. Ik heb een mannetje van drie met een 'klein wagentje' zoals hij het zelf noemt en een kotertje van 1 aan de hand. Terwijl ik die kleine met een boog om de appels probeer te leiden (favoriet eten, "ÁPPEL!!!!") laad ik dat 'kleine wagentje' bomvol en die driejarige sjouwt zich een breuk en een lol dat hij heeft tijdens het driften in de bochten. Geweldig ).
Oh ik begrijp wel dat dit nogal bot overkomt maar om eerlijk te zijn vind ik het af en toe heerlijk om boodschappen te doen zonder aanhang. Dan heb ik er nog maar een maar poe he die kan het goed verzieken in de winkel als die net wat moe is of gewoon zijn dag niet heeft. Ik zou het lekker op je gemak gaan doen. Ergens even koffie drinken of afspreken met een vriendin en na een paar uurtjes met boodschappen en al weer retour naar huis.
Heerlijke opmerking haha, wou dat mijn man eens zoiets zei. Helaas hier een erg zorgzame man die bijna alles op zich zelf wilt nemen. Klinkt misschien heerlijk maar dat irriteert enorm hoor. haha
ik vind boodschappen doen echt heerlijk in mijn eentje het enige is dat ik dan nog de helft vergeet en nog 2 keer terug kan de houdbare boodschappen lukt me wel dat zit er intussen al zo in alleen de dagelijkse boodschappen zijn een ramp. ook met kind vind ik het prima luistert ze niet gaat ze de winkelwagen in. vraag me het nog maar eens over een paar maanden weet niet of ik dan hetzelfde zeg..
Haha het is erg herkenbaar. Maar ik was ook oprecht blij dat ik eens alleen naar de winkel kon haha. Onze auto moest laatst voor een onderhoudsbeurt en mijn vriend had geen zin: "ga jij maar schat dan kun je daar tot rust komen". Ja heel lief bedoeld hoor maar een autogarage is daar nou niet de ideale plek voor
Hahaha het had mijn vriend kunnen zijn die het zei Moet eerlijk zeggen dat ik alleen boodschappen doen nog steeds heerlijk vind. Maar noem het nog net geen uitstapje
Haha zo da's lief. Vind het ook heerlijk om even alleen boodschappen te kunnen doen hoor, gaat veel sneller. Maar zo klinkt het alsof het echt een gunst is hihi.