hoi meiden in umcg groningen we zijn gister naar ziekenhuis geweest het zaad van manlief was weinig bloed was allemaal goed de vleesboom die op mijn baarmoeder zit gaat er uit 10nov moet ik voor gesprek met verpleeg kundge en anestasist 13 nov word ik op genomen weekend wel naar huis en 16 nov operatie 5 daggen in ziekenhuis ze hadden gezegt dat het lang kon duren maar het kon nu al hoe sneller hoe beter dacht ik 6 week rust naar tijd als de verpleeg kundige zegt dat ik eerst na de neuro moet gaat het niet door maar ik denk het wel normaal staat hier 5 of 6 maand voor ik heb echt mazzel en daar na krijgen we waarschijnlijk isci of ivf ik krijg een keizersnee alleen dan komt er een vleesboom uit in plaats van een kindje best raar naar 11 jaar toch nog hoop voor ons ik vind het best eng ik heb nog nooit in ziekenhuis gelegen wie nog meer dan een vleesboom laten verweideren liefs marnat
Ik heb er wel eentje maar die was niet zo groot dat ie verwijderd moest worden. Het lijkt me niet niks om het te laten doen dus bij deze wil ik je veel succes wensen.
dankje wel die van mij is 4,5 centimeter en zit op de baarmoeder maar ze wouden hem wel weg halen. want mocht ik zwanger raken groeit de vleesboom mee en dan kan het misschien kwaad voor het kindje
wie kan mij meer vertellen wat er allemaal gaat gebeuren krijg ik op de opname dag ook onderzoeken blijf ik dan of ga ik weer naar huis of zaterdag pas ik heb gehoord dat de snee onder de buik altijd gevoelig blijf wie weet dat?
krijg net post van het ziekenhuis 13nov om 13 .30 word ik opgenomen smidags weer naar huis en zondag avond weer terug als manlief straks thuis komt alle info maar even rustig door nemen pfffffffffff wat gaat het rap allemaal ik weet het even niet meer zit er ook even doorheen
hele dikke knuf! misschien even gewoon bij google intikken en kijken wat daar voor ervaringen uit komen? veel sterkte en beterschap voor erna!
black @ dankje meid ja dat kan ik ook doen daar had ik nog niet aan gedacht om te google dankje voor de tip
lol heb jij ook ervaring met buik operatie of nacose narcose zie ik tegen op maar mijn ouders en schoon ouders en zusje stellen me wel gerust ik krijg waarschijnlijk een snee in de onderbuik ze zeggen dat die gevoelig kan blijven klopt dat
Ik heb een hoop ervaring met narcose en hoewel ik het van tevoren iedere keer weer eng vond, is het me altijd meegevallen en is het wel een aparte ervaring...je bent gewoon ineens weg, hoe hard je het ook probeert tegen te houden en ineens ben je weer wakker en is het gebeurd! Oja, en ik schijn ook een vleesboompje te hebben, maar dat is 5,5 jaar geleden eens vastgesteld en toen was het maar een kleintje zei de gyn...Misschien moet ik daar ook eens naar laten kijken, wie weet ben ik daarom nog wel niet zwanger! Tja en wat betreft dat litteken: ik ben nu in een jaar tijd twee keer aan mijn rug geopereerd en de laatste keer heb ik een litteken van zo'n 10cm aan over gehouden, maar hoewel het pas 4 maanden geleden is, heb ik van het litteken zelf niet echt last meer hoor! Van die oude helemaal niet! Dit is een foto van paar weken na de operatie, rechts zie je het litteken van de vorige keer:
bebek@ als de narcose zo snel gaat dan moet het toch goed komen ik ben ook al wat rustig hoor. ik wil alleen vandaag graag de spullen die ik nodig heb in orde hebben misschien moet ik nog wat halen maar ik kan ook veel dingen lenen een vriendin helpt vandaag met het in orde maken dus komt goed he een andere vriendin heeft op de zelfde afdeling gelegen toen ze bevallen is. ze zegt tegen mij hoop dat je niet veel zwangeren ziet ik zij ach daar kom ik wel door hoor als de boom er uit is komt het goed er word nu wat aan gedaan. zij heeft me ook rustiger gemaakt en misschien valt het wel net zo mee als de eerste keer na de gyn denk ik nu die liteken van jou rechts is netjes die andere komt ook goed ik krijg hem horicentraal jij hebt ook een vleesboom? weet je niet hoe groot die is en heeft jou gyn daar nog niets over ge zegt ik heb ook al gelezen dat er meiden zijn die de baarmoeder er uit moeten vanwege de vleesboom verder nog niets gevonden over ervaringen jij hebt ook al het nodige mee gemaakt? maak ik me druk om de eerste keer hihi dikke knuf van mij morgen gaan manlief en ik een bascitbal wedsrijd bekijken hebben we van mijn zus gekregen lief he lijkt me wel leuk om eenkeer mee te maken. wij houden zelf heel erg van voetbal
hoi hoi hier wel een vleesboom laten verwijderen voor we officieel de mmm ingingen.... bij mij bleek alleen dat toen ik zwanger was( ruim 13 maanden na de ok) er een nieuwe vleesboom te zitten....is wel wat meegegroeid maar niet veel..... had er niet zoveel last van, alleen dat ik tussentijdse bloedingen kreeg bij gemeenschap.....
als ik dit zo lees moet het dus mee vallen die bloedingen die je kreeg kwam dat door de wond of was dat ongi? en begrijp ik dat je na jou herstel vlot zwanger was? op de gewone weg? het kan dus liggen aan de vleesboom zoals ik zelf denk die vleesboom die later terug kwam bij jou heeft het kindje nir iin de weg gezetten? we mogen na herstel weer proberen of niet? sorry voor de vele vragen
In principe wordt op de opnamedag alleen je bloeddruk, pols en temperatuur gemeten en heb je misschien een bloedonderzoek. Die snede zou niet altijd gevoelig moeten blijven, in principe een week of 6 dat het gevoelig kan zijn en dan zou het beter moeten zijn. Het kan wel zo zijn dat het de eerste tijd wat doof voelt vlak onder het litteken, maar dat hoeft zeker niet, soms wel. Succes met aftellen!
dopey@ bedankt voor je uitleg ik zie er al iets minder tegen op . in de papieren die ik heb gekregen staat het volgende: bij voor onderzoek: het is mogelijk dat er een hartfilmpje en een longfoto word gemaakt in de loop van de dag krijgt u een gesprek met de vrouwenarts, die u tevens zal onderzoeken. de zaalarts/vrouwenarts vertelt u hoe het programma tijden de opname er uit ziet. het word een zware dag ik krijg ook eten daar en 1 van de moeders gaat mee ik heb de tas al klaar alleen nog na controle en samen met manlief van af computer de vragen op schrijven hij maakt er ook ruimte voor de antwoorden die ik er op kan zetten lijkt allemaal goed te komen we hebben gister voor het eerst een basketbal wedstrijd gezien manlief had kaarten voor zijn verjaardag gehad was heel gezellig alleen ze hebben wel verloren grr hun eerste nederlaag wij waren daar bij ik heb toch meer verstand van voetbal daar hou ik het maar bij
de verpleeg kundige waar ik morgen een gesprek mee heb heeft gebeld of ik nu al vragen had en of ik echt alle vragen op wilde schrijven ik zij komt goed ik vroeg haar alleen of de afspraak die ik 18 nov heb bij neuro hoe ik dat kon oplossen ze zij morgen vroeg even heen bellen om hem te laten vallen en dan vragen of je zelf of dat hun de afspraak weer maken ik zij ok komt goed. ze klonk wel vriendelijk ik ben er nu aardig rustig onder