Wat zijn die digi testen toch geweldig he!!!!!!!! Helemaal super BEG en dat de Beeb zich nu maar goed aan je mag vasthouden
Hoi BEG, wat super goed dat je nu zwanger bent. Ik ga echt heel hard voor je duimen dat alles nu goed mag blijven gaan!!! Dit is een positief begin van 2010 en geeft mij ook weer wat extra moed voor de komende tijd!! Geniet ervan en nogmaals gefeliciteerd!!!
GIL!!! wat lees ik nu!!! BEG!! je bent zwanger!!! ooo wat ben ik blij voor jou!!! geweldig, supergefeliiiii!! joepie!!!! ik seg nog so, wat raar dat die gyn op 5/1 een net gesprongen ei zag. ze was zelf een ei! ooo gaaf! en laat t een golf worden ja! (doe mij ook eens een roze tikje wat het ook mag zijn?) knuffel!!!!!
Hoop dat jullie het niet erg vinden, dat ik dit topic nog even hier laat staan, wil pas als de test echt vet is, maw ik meer zekerheid heb, mijn topic laten verzetten naar zwanger.
Waaahhh BEG, wat lees ik nou meid?! Feli, feli! Wat heerlijk, twee positieve testen in handen! Ik begrijp dat je terughoudend bent met blij zijn, een MK zorgt er helaas toch een beetje voor dat de onbezorgdheid er bij een volgende zwangerschap vanaf is. Ik hoop van harte dat je deze zwangerschap uit mag dragen en dat je onzekerheid binnenkort om mag slaan in het grote genieten! Take care (of you both) sweetie! Woeiiii, je bent gewoon zwanger...
Ok, vanochtend weer getest! Bekijk bijlage 42978 hij is wel al een stuk duidelijker, maar valt toch nog niet onder de categorie vet? vrijdag/ zaterdag nog een keertje dan maar...
haaai klingel, lekker misselijk bij vlagen hihi heb nog niet boven de pot gehangen, maar was wel een paar keer bijna haha en af en toe nog last van krampen, maar dat is vooral 's avonds ga vandaag even de stad in, moet echt nieuwe bh's kopen alles zit nu echt te strak! (zat al niet lekker meer na mijn vmk) en wat grotere broeken, kreeg gister mijn broek amper meer dicht... en misschien wat leuks voor mijn ventje hihi, zal wel geen boek worden van kluun, maar misschien iets met papa erop hoe is met jou???
wow wat gaat dat hard he! geniet er maar lekker van! hier alles wel okee, vandaag ongi dus op naar TP van 2. knuf!
Gaat helemaal goed komen! Dikke knuf (zo dat er wat roze afwrijft naar jou toe hihi) Ja, dikke tieten hoort erbij hihi En buik, komt door mijn darmen, nou zaten mijn broeken na mijn vmk al een tijdje wat strakker, maar nu ging het helemaal moeilijk dicht hahah.