hoi, ik heb nu sinds 3 weken ofzo non stop jeuk over me hele lichaam. het lijkt wel of ik onder de vlooien zit (is niet hoor hihi) wie weet wat dit is? of wat ik er aan kan doen? ik word er GEK van doe snachts geen oog dicht mede door de jeuk en krab me helemaal open ik hoop dat iemand dit herkent..
Jaaa vooral mijn buik... dacht eerst dat het misschien beginnende striae kwam, maar het schijnt door de hormonen te komen. Mentholpoeder schijnt te helpen, zelf gebruik ik Olivia (olie)
selam ik had het ook toen ik 32 weken zwanger was. ging naar het ziekenhuis en ze zeiden dat ik zwangerschapsjeuk had. ik kreeg medicijnen en 2 weken later was de jeuk over. ik had veel huiduitslag. ik zat helemaal onder. kon snachts niet slapen. soms zat ik gewoon te huilen om dat ik al 2 weken niet kon slapen. ik ging ook snachts douchen om af te koelen. ik gebruikte ook menthol gel en dat hielp ook.
ik heb het eigenlijk alleen op mijn buik heel erg iedere keer. Niet zo erg dat i me openkrab hoor, maar wel erge jeuk iedere keer.. vooral als ik me kleren uitdoe
gohooooooh, vooral m'n rug, buik en armen, om gek van te worden! En nu beginnen mijn benen ook al. Heb dinsdag baby olie van Jhonsson gaan halen, en wrijf me er regelmatig mee in. Moet wel zeggen dat het helpt. Huid is minder droog en krab duidelijk veel minder. Ik hoop dat die jeuk niet al té lang duurt, kan echt enorm irritant zijn.
Die plaatsen waar je niet aan kan: de hel :s Stond net nog tegen de muur te schuren met m'n rug, die smeer je ook niet zomaar overal in éh? En als je aan de jeuk durft te denken, begint het maar pas, hihih
nee hoor prutskekim..... ook mijn voorgevel is zoooooo aan het jeuken dat ik soms niet weet waar ik het zoeken moet, vreselijk is dat zeg....... Vooral als met name mijn linker tepelhof begint is het einde zoek, en tja eens even lekker doorkrabben daar zit er niet in
hahaha remember ben blij dat ik niet de enige hebt met jeukende joekels hihihi ja nog maar te zwijgen voor de tepels damn wat is dat een raar gevoel. en ja krabben is dus echt onmogelijk he. ach vriendlief zorgt er wel snel voor dat zijn vriendinnetjes minder jeuken hihihi
Ik heb het ook sinds kort op mijn borsten, echt hopeloos Ik smeer maar iedere keer met borstencreme. Groetjes MB2005.