Hallo Allemaal, Net terug van onze afspraak voor de combinatie test. Nou onze frummel was behoorlijk eigenwijs, en de echo voor de nekplooi is dus niet gelukt. We gaan dinsdag nog een keer, dat is wel onze laatste kans, want dan ben ik 13/6 en daarna kan het niet meer. Dus het blijft nog even spannend of onze frummel dan iets minder eigenwijs is als vandaag. Pff dus nog een paar spannende dagen. Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee? Liefs Jetje
hihihi ja zeer herkenbaar....die kleine van mij had geen zin om te bewegen tijdens de nekplooimeting terwijl hij tijdens de 1e echo veel te druk was gelukkig kwam hij net nog omhoog met zijn hoofdje toen ze het niet meer zagen zitten.......dus ik heb puur geluk gehad ik hoop dat de meting de volgende keer wel goed gaat !
Hallo, Hehe het is eindelijk gelukt. De nekplooi was 1.98 nu nog de uitslag in combinatie met de test en dan weten we het. Het worden dus nog 10 spannende dagen voor ons. Liefs Jetje
De echoscopiste moest bij ons ook ff zoeken, maar kwam toen tot een nekplooi van 1,3 mm. Keurig dus. Wij moeten ook nog afwachten op de uitslag van de bloedtest. Als het goed is krijgen we die eind van deze week. Dus ook ff spannend. Maar ik ben blij dat op de echo in ieder geval een dunne nekplooi zichtbaar was.