Ze zie toch wel dat je geen vmbo opleiding hebt gedaan. Want enkel met een Vwo kan je rechten studeren. Een voordeel daarvan is dat je het sneller alles oppikt. Een rechtenstudie: daar is men bang voor.. - gestudeerd, dus vraagt vast een hogere salaris - blijft dit werk niet voor een langere tijd doen (kan trouwens ook een pluspunt zijn) - rechten, oeps die gaat vast op d'r arbeidsrechten staan en stookt d'r collega's op. Maar ik vrees dat je leeftijd tegen zit (dan ben nl duurder) En als je verteld dat je kinderen hebt (is het 2e struikelblok)
Let op je taalfouten ongeacht of je je rechtenstudie wel of niet gaat vermelden op je cv, er staan er aardig wat in je posts. In jouw geval zou ik het weglaten, het is totaal niet relevant of je wel of niet een rechtenstudie hebt afgerond voor het werken in een kledingwinkel. Het zal alleen maar in je nadeel werken omdat ze dan bang kunnen zijn dat je snel weer weggaat of misschien teveel 'kapsones' zal hebben. Ik zou gewoon vermelden afgerond vwo en je werkervaring, that's it. Succes, het zal idd niet makkelijk worden ivm je leeftijd en het hebben van drie zulke jonge kinderen dus stel je flexibel op!
Ik denk niet dat het zozeer aan je diploma rechten ligt. Voor een winkel ben je eigenlijk gewoon te oud helaas.
Met dit punt zit ik ook. Maar denk dat de tip van yuk een goede is. Vanaf wanneer vinden ze je eigenlijk te oud in een winkel? Niet te vergeten dat de werkloosheid groot is en dat er samen met jou nog 100 anderen solliciteren, helaas
Ik ben zelf 31 en net aangenomen voor een kledingzaak. Full time dan nog wel. Er niet zomaar van uitgaan dat je er te oud voor bent...