Lekkage...

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Poepiemonster, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poepiemonster

29 mei 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik heb een vraagje... Wat fijn dat ik die hier kan stellen:)
    Ik voed mijn dochtertje nu ongeveer 5 maanden en moet nog steeds compressen gebruiken. Als ik dit niet doe lek ik enorm tussendoor de voedingen door
    Ik hoef maar aan mijn kindje te denken en het komt er uit!
    Heb een sterke toeschietreflex... Het spuit er sinds kort vaak echt een minuut lang uit...:) ik kan aan een wedstrijd ver spuiten meedoen zeg maar hahaha:p
    Heb echt een hekel aan die stomme compressen.... Je ziet ze echt zitten nl....;)
    Vooral nu met lekker weer. In een hemdje....
    Is dit normaal? Ik lees weleens dat vrouwen die compressen alleen in de begin periode hoeven te gebruiken?
    En bijv die lillypads, is dit wat of maak ik het daar erger mee ( kolvende werking?) en zie je die krengen ook zitten?

Een hoop vragen dus.....

Grtz een lekkende mama.....

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

lastig zeg!
    Tja, ik vrees dat je toch compressen moet gebruiken dan.
    Er zijn vrouwen die ze de hele borstvoedingsperiode nodig hebben. Een soort "luxe"probleem zeg maar.
    Er zijn wel kleren te koop waardoor het veel minder opvalt hoor. Bijvoorbeeld een figuur corrigerend hemdje van Carriwel.
    Doordat dat lekker strak zit vallen die zoogcompressen onder een hemdje ook niet op.
    Je kunt die lillypadz zeker proberen, sommige vrouwen zijn er lovend over, bij anderen werkt het niet.
    Succes!

https://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/borstvoedingskleding/hemdjes+en+mouwloos/carriwell%3a+voedingshemd+control#.UbbYB5xSOxo

Mirjam

3. Poepiemonster

29 mei 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip, ga het hemdje zeker proberen!
    Luxe probleem haha... Ja ik heb idd wel erg veel melk denk ik...
    Soms niet zo handig maar mijn kindje komt iig niets te kort!

Dankjewel voor je antwoord
    Grtz ....

Deel Deze Pagina