Hallo allemaal! Dolgelukkig zijn wij met de positieve tests gister... Wij zijn zwanger!! Maar... Door mijn vre-se-lijke! onregelmatige cyclus is het lastig inschatten hoelang ik zwanger ben.. Wel heb ik getest met ovulatietesten en deze was positief op 16 oktober.. Daarna flink geklust! De clearblue geeft aan 2-3 weken.. Kan iemand mij helpen??? Iemand een site, rekensommetje of iets dergelijks? Ergens op internet kwam ik uit op 9 juli.. Ook heb ik gelezen dat je 2 weken bij de uitslag van clearblue moet optellen.. Maar ik hoor het liever van jullie als experts haha! Alvast bedankt!!
Resultaat van de berekening (Vermoedelijke) datum van conceptie : 16 Oct 2014 Duur van de zwangerschap (*): 4 weken en 6 dagen Nog te gaan: 35 weken en 0 dagen Uitgerekende bevallingsdatum 09 Jul 2015. gefeliciteerd
Als je 16 okt een positieve ovutest had dan was je eisprong op 17 okt, dus ook de bevruchting dus dan ben je vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger, dus klopt precies met clearblue die 2-3 weken aangeeft betekent dat je 4-5 weken zwanger bent. Dan is je uitgerekende datum: 11 juli 2015