Behandeling in het buitenland HELP!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Desire vd beek, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Majo Bedankt voor de link. Heb het meteen bewaard. Heb gisteren gebeld voor een afspraak. Kunnen in oktober terecht. Ook ik lees al een tijdje mee in het DD forum en heb privé contact met Loontje dus ben al een beetje op de hoogte. . .:)
    Wij gaan de 3e poging nog in Nederland doen en hopelijk hebben we dan DD niet nodig, maar voor het geval dat staat ieder geval de afspraak al.

2. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Hihi kun je dat ook in één potje vinden . Of zijn dat allemaal losse pillen:D

3. Simoon73

Simoon73 Actief lid

23 jun 2012
    111
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Desire,
    Goed dat je de stap hebt genomen. Als je nog niet toe bent om de deur te sluiten is het beter deze weer te openen dan op slot te draaien!

Wij zitten in behandeling in Parijs! American Hospital, mijn partner is Frans en zodoende zijn wij hier terecht gekomen nadat wij in Nederland niet na tevredenheid werden geholpen. Gelukkig spreekt iedereen Engels, dus dat is absoluut geen probleem.

Ik heb ook ervaren dat de medicatie anders is en ze ook andere dosis voorschrijven dan ik soms lees bij anderen. Na herhaaldelijk bevestiging zoeken en vergelijken, gaf onze arts steeds geduldig aan dat het allemaal persoons afhankelijk is. Er zijn veel zaken waar ze rekening mee houden!

Heel veel succes en de anderen ook uiteraard;)

4. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Moet wel zeggen ik ben goed behandelt in NL alleen ik denk dat de kennis hier een stuk lager ligt en dat ze ook heel erg beperkt zijn kwa kennis. Maar in zwolle waren het super lieve en zorgzame mensen voor ons tenminste

Deel Deze Pagina