Behandeling is Gestart

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kreeftje1984, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Vandaag naar de gyn geweest voor de uitslagen van mijn bloed en voor de wijze van behandeling....

De hormoon waardes in mijn bloed waren allemaal aan de hoge kant, wat normaal is bij het PCO syndroom.
    We hebben alles nog even doorgesproken en over de behandeling gehad ik ben nu gestart met Provera en op de 3e cyclus dag moet ik beginnen met de clomid (50mg)..op de 10e cyclus dag moet ik terug komen bij de gyn, dan zal ik weer een echo krijgen en is het afwachten wat de kuur heeft gedaan en wat het vervolg zal worden.

Dus het is nu allemaal afwachten tot de :evil: zich laten zien...dan is het snel de telefoon pakken en een afspraak maken op mijn 10e cyclus dag....
    Moet zeggen heb veel informatie gekregen vanmorgen :confused: :confused: Gelukkig is mijn gyn erg aardig en heeft echt de tijd genomen voor mijn vragen en voor de uitleg hoe nu alles in zijn werk zal gaan...Het zal natuurlijk vrij intensief worden allemaal dus ben blij dat ik het met de gyn goed getroffen heb :D

Liefs Kreeftje

2. Niet meer actief

meid
    ik wil je heel veel succes wensen
    en hopelijk raak je snel zwanger

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    wanneer is het beste moment om de tabletten in te nemen? weet iemand dit?

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geen idee meid maar ik wil je echt super veel geluk wensen!
    Zet hem op he!
    Elmo

Deel Deze Pagina