Hallo . Ik ben gister met mijn vriend weer naar het ziekenhuis geweest alles was goed mijn vriend produceerde 110 miljoen zaadjes , mijn uitslagen waren ook goed .Nou wil mijn gynaecoloog ons aan de IUI behandeling hebben daarbij moet ik ook hormonen spuiten. Hoe vaak moet je hormonen spuiten en hoe gaat het allemaal in zijn werking
Rechts boven elk schrijfvakje staat een driehoek. Daar kun je t melden aan beheer, zij zullen deze verplaatsen. Succes met de tijd die komen gaat!
Ik krijg ook hormonen bij mijn IUI omdat ik PCOS heb. Op dag 3 van elke cyclus start ik met injecties menopur en dan moet ik om de 5 à 6 dagen op controle voor echo voor follikelmeting. Afhankelijk van de resultaten moet ik dan bijspuiten of krijg ik pregnyl met dan 36u later IUI. Aangezien ik PCOS heb en moeilijk een eisprong krijg, moet ik vaak 12 dagen of langer spuiten. Iedere dag komt de thuisverpleegster 's avonds (gratis) langs om mijn spuit te zetten. Ik krijg de injecties intramusculair, maar sommigen doen het in de buik en mogen ze dan ook zelf zetten.
Ik heb ook menopur/pregnyl gebruikt. Na de uitgnagsecho moest ik eerst 7 dgn menopur 75eh spuiten, waarna ik de echo kreeg en dan om de 3 a 4 dagen weer een echo. Het ligt er idd aan hoe snel je follikels groeien. Hier kreeg ik de stempel onbegrepen onvruchtbaarheid. Welliswaar Psc klantje maar manlief ook na semenonderzoek 250 Miljoen. Na 3,5 jaar O.I nu IUI en zie banner Dus van de 43Miljoen ingebrachte zaadcellen toch een winnaar Succes met je behandelingen
Hoi Aukjuh, Ik heb net de eerste IUI gehad... Nu wachten Ook bij ons alles in orde, maar omdat het wel erg lang duurt nu dus iui. Heb van dag 3 tm dag 9 gespoten, op dag 10 echo om te checken hoe hard de eitjes groeien. Moest nog ff doorspuiten, toen weer echo, goed gegroeid. Dag erna Pregnyl en 2 dgn erna iui. Hormonen spuiten raakte ik aan gewend. Ik moest er vooral niet bij nadenken. Het is een klein naaldje en zo gepiept. Pregnyl ook zo gepiept, net als de iui hihi. Nadeel vond ik wel dat je er steeds rekening mee moet houden. Weet je al wat je moet gaan spuiten? Succes en sterkte!
Hallo Esther , Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor uitleg injectie , ik moet indd zelf spuiten in de buik , Zodra ik nou menstruatie krijg moet ik ook naar het ziekenhuis binnen 3 dagen . Zie er best wel tegen op maar alles voor een goed doel , Best wel balen dat je PCOS heb maar je bent in goede handen hoop dat je binnenkort positief nieuw heb . Succes met je verdere behandelingen ..!
Hallo , Zodra ik menstuatie krijg moet ik gelijk heen en dan beginnen te spuiten ,Zit nou op mijn 19e dag dus moet nog 6 dagen wachten heb vandaag uitleg gehad en lijkt op zich niet erg moeilijk alleen het idee even dat je jezelf moet spuiten hihi maar zo als je al zegt zal ik daar ook vast wel aan wennen . Je eeste UIU gehad op hoop van zegen ..! Jij ook Succes .!
Ik ben bezig met mijn eerste IUI en ik moest vanaf cyclus dag 3 Fostimon 75eh spuiten. Ik heb dit zelf gedaan in de buik. En dan een aantal keer naar het ziekenhuis om te kijken of en hoeveel follikels er groeien. Wanneer ze groot genoeg waren kreeg ik van de arts te horen wanneer en hoe laat precies ik de pregnyl moest spuiten. En toen anderhalve dag later de inseminatie en dan twee weken wachten......... Het is mij allemaal erg mee gevallen zowel de spuiten als de eventuele bijwerkingen! Alleen de twee wachtweken vallen tegen!!!! Bah die duren lang nog 5 dagen voor ik mag testen.......zucht Ook bij ons is er niets gevonden bij ons beide alles goed! Heel veel succes!
Blij dat het mee is gevallen , hoop dat het bij mij ook mee valt ook met die bijwerkingen .ja wachten duurt dan erg lang hoop de de 5 dagen snel voor bij vliegen .! ik duim met je meer veel SUCCES ..!