Hallo allemaal, Ik heb een korte lf en heb dmv utrogestan onze eerste zoon gekregen. Nou zijn we al 1.5 jaar aan het proberen zwanger te worden maar elke maand weer niks helaas... Nou hebben ze verschrikkelijk moeilijk gedaan over de eerste keer utrogestan maar ik heb een paar vragen; Weten jullie waar in Limburg ze niet moeilijk doen over utrogestan? Welk ziekenhuis zouden jullie mbt fertiliteit aanraden in Limburg ?evt eindhoven is ook een optie... Weten jullie of 't Geertgen ook afspraken met Zilveren Kruis heeft? Alvast super bedankt lady's
Ik kan Geertgen adviseren. Maar kan niks zeggen over het verkrijgen van medicijnen, daarvoor zou je denk ik eens een gesprek aan moeten gaan met een van de gynocologen. Urtogestan wordt daar wel gegeven bij IVF (dus het is er wel verkrijgbaar) Ze hebben alleen nog een afspraak met alle verzekeringen van VGZ. VGZ sluit contract met Nij Geertgen voor 2015 - Nij Geertgen In Limburg ben je verder denk ik beperkt qua keuze. Misschien Maastricht? Maar ik heb geen ervaring daar.
Hoi, Dank je voor je reactie! Ik vreesde al zoiets inderdaad.... Ik zal eens overleggen morgen met ze. Maastricht ben ik ook wel benieuwd naar.
Beste Brammeke, Ik zit zelf voor ivf bij het AZM. Krijg via hun gewoon de utrogestan. Kan het azm sowieso ook aanraden. Ben heel erg tevreden. Helaas nog geen positieve test gehad, maar dat ligt meer aan mijn achtergrond en 'problemen' dan aan hun. Succes ermee
Hai Brammeke, Wij zijn bezig met iui behandelingen in Roermond, daar krijg ik utrogestan voorgeschreven! Groetjes, Tesje