Goodevening Ladies! Vraag me af of dit wel oke is.. ook al probeer ik Mn gedachten te verzetten.. zorgt mijn lichaam er wel voor dat het me aan t denken zet en ik vervolgens hele dagen zit te dubben.. Google is op dit moment Mn beste vriend maar wijzer wordt ik er nou ook weer niet van.. Is dit oke? Hoort dit bij dit ‘termijn’ ik heb dinsdagochtend om 10 uur een verse tp gehad en zit dan nu (denk ik) op WD 4 (tenzij ze di meetellen dan 5) ze hebben een 12cellig embryo teruggeplaatst. Nu is het gisteren begonnen met een mega pijnlijke steek toen ik moest niezen.. vannacht wakker geworden van zo’n zelfde pijnscheut toen ik wilde draaien en net again.. toen ik van de bank opstond.. is dit wel oke? Zijn dit Mn eierstokken? Mn banden? Hoor graag of jullie dit herkennen. Lfs
Kunnen je eierstokken zijn, maar ook een innesteling. Je hebt een punctie gehad neem ik aan, kan ook nog daardoor komen. Ik heb maandag TP gehad en de nacht van woensdag op donderdag had ik hele vreemde pijnlijke steken aan een kant. Tjah, wat het is geen idee. Maar ik herken het zeker. Ook van mijn vorige behandelingen.
He Meis! Thnx voor je reactie. Als het Mn eierstokken zijn vanwege de punctie komt t wel vrij laat maar t zou goed kunnen idd.. was ook gewoon nieuwsgierig of dames het herkennen, ik denk dat ik maandag even Mn gyn bel of t onschuldig is. Lfs
Kan van alles zijn idd maar na de punctie kan het wel een tijd gevoelig zijn. De eierstokken zijn natuurlijk extreem gestimuleerd geweest Laten we hopen op een zwangerschap!
Ik heb overstimulatie gekregen terwijl ik niet zwanger was, dit gaf veel pijn bij mijn eierstokken in de buurt. Ik was zelf bang voor gekantelde eierstokken en dacht ook toen echt dat dat het moest zijn. Was wel extreem hoor, vanwege heel veel pijn opgenomen geweest en morfine gekregen. Maar wil maar zeggen dat pijn paar dagen na de punctie wel kan. Bij mij was het ook niet lang na to. Je lege follikels gaan zich dan geloof ik weer vullen met vloeistof, dus ik denk dat dat ook de pijn wellicht kan verklaren. Mijn advies: Veel drinken en rust nemen en goed voelen hoe het met je gaat. Maak je je zorgen, dan bellen! Sterkte!
Oh wat heftig Meis!! Ik had maar 3 eitjes dus in mijn geval lijkt me het geen overstimulatie. Ik heb vrijdag voor t eerst die pijnscheut ervAren maar nu helemaal geen last meer van. Thnx coor je berichtje!! Lfs
Gelukkig gaat het alweer beter met je! Hopelijk een innesteling!! Ik duim voor je! 3 eitjes is idd niet zo’n groot risico, ik had er 13, waarbij men trouwens ook niet bang wa voor overstimulatie... Bij mij alweer 5 jaar geleden hoor en alles goed gekomen, ik heb nu 2 kids door ICSI. Ik hoop jij ook snel!