Vanmiddag ben ik naar de ostheopaat geweest om mijn rug te laten behandelen. Heb namelijk veel pijn laag in mijn rug en het schijnt mijn heiligbeen te zijn die dan iets verschoven is. Is prima te behandelen, maar bij voorkeur wel als je op je buik ligt. Tot hoe lang zouden jullie je op je buik liggend laten behandelen? De vorige keer voelde ik er eigenlijk niets van, maar nu was het toch wel wat gevoeliger allemaal. Gelukkig voel ik mijn kindje nog wel bewegen nu, dus het zal wel goed gegaan zijn, maar toch...
ik wordt ook voor mn onderrug behandeld bij de fysio en ik kan al vanaf 18 weken niet echt meer op mn buik liggen. Volgens mij verschild het wel per persoon, maar ze kunnen je ook zittend behandelen. Liefs, Duveldraakje
Ik ben bang dat ik de volgende keer ook niet meer op mijn buik kan liggen. Maar hij schijnt me ook op mijn zij te kunnen behandelen alleen is dat veel lastiger voor hem.
Hoi, ik kan alleen maar in slaap komen als ik op mijn buik lig, bij de eerste zij de verloskundige dat het geen kwaad kan, maar dat het op een gegeven ogenblik echt niet meer prettig ligt, en dat was ook zo. Je voelt zelf het beste wanneer het niet meer kan. groetjes
Denk dat dat per vrouw verschillend is hoe je op het einde slaapt. Ik kan (GELUKKIG) nog steeds op mijn buik slapen....