hallo allemaal, ik ben net 4 weken zwanger en heb het af en toe zo ongeloofelijk koud echt heel me lichaam beeft maar me wangen gloeien als kooltjes dacht al aan een griepje maar me temp is verder goed dus dat is het niet als ik lekker onder de warme douche heb gestaan dan gaat het weer prima zijn er meer meiden die hier last van hebben? groetjes
Ik had het ook, en nu nog steeds. Hoort erbij! Gewoon lekker dik aankleden, af en toe een warme douche, dekentje op de bank . En maar wachten op de lente en zomer!
Ik had dat ook heeeeel erg werd er wel eens gek van. Ik zat savonds vaak eventjes in bad om het weer wat warmer te krijgen. xxx jet
Brrrrrr, en dan is het nog niet eens echt winterweer. Ik ga dan wel niet skien nu, maar de skisokken en truien worden binnenshuis hier veel gedragen!
Ik had het ook hoor toen ik net zwanger was. Lag ik op de bank met een slaapzak over me heen. Ik was zooo koud en erg moe. Nu ben ik niet meer zo extreem koud maar moe nog wel.... GAAAAP! Groetjes Miep
Wacht maar tot je goed rond begint te worden, dan heb je het meestal te warm Zwanger zijn en de kwaaltjes, bah bah bah Eerst te koud, dan te warm, misselijk zijn, pijn overal, pfff...
Had ik ook hoor aan het begin van de zwangerschap, meerdere keren de thermometer erbij gepakt omdat ik zo warm aanvoelde maar de hele tijd aan het bibberen was en het steenkoud had. Hoort er dus allemaal bij
Hoi Ik had het ook en heb het nog steeds zet hier de kachel geregeld hoog aan terwijl vriend lief zowat weg zweet van de warmte
WWhhaaa, ja dat heb ik ook! Vandaag positief getest, dus nu snap ik waarom! Zit steeds tegen de verwarming aan en zo...hihi
herken het ook Dan zit ik op de bank en dan ineens bbbbbrrrrrr. En starks krijg je weer ''heet'' jessica
Ik had het ook zo koud, verschrikkelijk... ik heb een heel lelijke vormeloze fleece trui, daar woonde ik s'avonds in. (Ik had het vooral s'avonds koud). Nu is dat gelukkig over.. wat niet wegneemt dat ik niet kan wachten tot de lente weer begint
Helemaal herkenbaar. Ik heb iedere keer koude handen en voeten, terwijl mijn hoofd gloeit. Dacht al eerst daags neem ik handschoenen mee naar mijn werk.
haha hier nog een die daar last van heeft, ik vraag ook constant aan anderen of ze het ook zo koud hebben, maar ik als enige zwangere van het groepie ben de enige die het koud heeft groetjes karin