Hoi allemaal, ik heb een vraag ik heb afgelopen maand een tp gehad van een verse embryo, ik heb gisteren gebeld dat ik ongesteld ben geworden en gelijk gevraagd of wr gelijk Door mochten voor een cryo. .... Van degene die ik lijn had mocht ik gelijk Door, is dit normaal? Moet je niet eerst een rust maand houden? Graag jullie mening, Liefs cheyenne
Hoi volgens mij mag dat indd gelijk Heb ik wel meer gelezen hier op de site Maar als je zelf een maand rust wil Kan je dat gewoon aangeven Succes
bij ons in het ziekenhuis mag je niet gelijk door, ze willen graag dat je lichaam een maand rust heeft na een verse terugplaatsing. Bij cryo's mag ik wel gelijk doorgaan. Maar ik denk dat je vooral bij jezelf na moet gaan wat je wilt en waar je je prettig bij voelt.
Van mijn ziekenhuis moest ik ook een maandje rusten. In december tp gehad en ongesteld geworden en nu zit ik in mijn rustmaand. Na de eerst volgende menstruatie mag ik weer een tp. Op het begin had ik zoiets van; ik wil snel weer verder maar nu merk ik dat het echt nodig was want mijn lichaam heeft nu de rust die het nodig had. Plus ik heb nu meer tijd om te onderzoeken naar wat de innesteling bevordert.. dus ben wel zoet voorlopig
Dankjewel voor jullie reactie's het is nogal verdeeld zie ik hahah... In welk ziekenhuis lopen jullie? Ik in het erasmus en daar mag je dus gelijk door, blijf het vreemd vinden dat h et per ziekenhuis zo verschilt... Nou weet ik het echt niet meer... We hebben maar 3 cryo's en klopt het dat ze per 2 worden ingevroren? Groetjes cheyenne