vraag over menstruatie

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door ch11, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    wie heeft hier ervaring mee, of denkt te weten wat het is..

na de evalling 4 hele normale menstruaties gehad, de pil doet het prima.
    Nu ben ik al langer als een maand ongesteld.. moet nu eerst een stopweek vn de pil en als het dan nog niet over gaat moet ik weer naar de ha bellen.
    Nu zei iemand die het ook een x had een uitstrijkje moest maken, maar dat lijkt mij eng idee.. met alles wat het dan kan zijn..

2. nie82

nie82 Niet meer actief

klinkt bekend, ben inmiddels al anderhalve week "ongesteld"terwijl ik gewoon de pil slik.... Heb nog geen contact opgenomen met de ha, maar al shet na het weekend nog niet is gestopt, ben ik dat wel van plan....

3. SB1985

SB1985 Actief lid

27 mrt 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt hier ook heel bekend. Ik ben even gestopt met de pil en mijn lichaam lijkt het nu langzaam aan weer op orde te krijgen. Mijn HA zei ook dat dit wel een jaar kan duren.

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    ik ben al bijna 5 weken ongesteld.. ha vond het nu nog oké.Maar moet wel voor verdere afspraken bellen als het volgende week nog zo is. Dus mijn ha denkt daar niet zo makkelijk over .. ben benieuwd als er nog meer ervaringen zijn.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Kan op zich door de pil komen, je lichaam is nog aan het 'opstarten' na de bevalling zeg maar, het is daardoor een beetje vergelijkbaar met wanneer je voor het eerst ongesteld wordt; dat hoeft niet meteen regelmatig te zijn, en de pil kan het ook nog eens door de war schoppen. Maar het is wél verstandig er idd naar te laten kijken, ook al kan het heel normaal zijn. Dus maak je niet te veel zorgen, vaak is het niets :)

Deel Deze Pagina