niet meer blijven staan?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamita feliz, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Ik snap er even niets van. Sem is nu 9 maanden en vanaf twee weken geleden elke keer zelf staan (in de box, in zn ledikantje, bij de bank etc) maar nu lijkt het wel of het sinds eergisteren niet echt meer gaat. Eersgisteren liet hij zich opeens steeds maar vallen (in de box) en vandaag heb ik het idee dat hij soms wil gaan staan maar het niet meer lukt? Hij probeert het wel, staat soms heel even, maar gaat dan weer zitten. Hoe kan dat nou? Begin wel een beetje ongerust te worden. Hij lijkt geen pijn ofzo te hebben want gaat niet huilen en is gewoon vrolijk

2. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Hij zakt zeg maar door zn beentjes heen
    Niemand?

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    kan het niet zijn dat hij een spelletje doet van staan en zitten...dat doet mijn zoontje welleens die gaat dan staan en zitten en dan weer staan en zitten etc..
    \anders zou ik het zo gauw ook niet weten...

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Volgens mij kan het niet zo'n kwaad, die spieren moeten natuurlijk nog sterk worden en dat vergt oefening.

5. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Ja, dat weet ik. Maar ik vind het zo raar dat hij eerst best een tijdje bleef staan en nu opeens niet meer.

6. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Dan is 'ie vast wat anders aan het ontdekken :) Doet 'ie het ook wanneer hij in de kamer is? Ons zoontje probeert dan te lopen, en aangezien hij dat nog niet echt in de gaten heeft hoe dat moet laat hij zich maar vallen.
    Hij vind het ook leuk om te "vallen" en daarna weer te gaan staan....Ik denk dat het een nieuw sprongetje is voor hem em dat het de tijd nodig heeft voordat hij weer wat nieuws gaat doen ;)

Groetjes, vonneg

7. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Misschien is hij nu bezig met iets anders waardoor het staan even op een laag pitje staat. Als je het echt niet vertrouwd even de advieslijn van het CB bellen.

Deel Deze Pagina