Hoofdpijn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zara75, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    M'n kop knalt uit elkaar door die rottige decapeptyl.En omdat het niet deed wat het zou moeten doen moet ik dit middel nog zeker 1.5wk blijven spuiten zonder dat het 2e middel erbij mag en ik eindelijk van m'n hoofdpijn afben.
    Ik slik ibuprofen 400mg, is normaliter een paardenmiddel maar nu doet het helemaal niks. :(
    Heeft iemand nog tips?

2. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Probeer eens een andere pijnstiller soms kan dat ineens wel helpen. Ik gebruik zelf ook wel eens Toco Tholin (pepermunt olie) tegen hoofdpijn en is verkrijgbaar bij het kruidvat e.d.

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hi Zara, vervelend zeg die hoofdpijn!

Ik ben ook erg gevoelig voor hoofdpijn, heb ook altijd standaad erge hoofdpijn een week na het begin van mijn ongi.
    Ik slikte ook altijd Ibuprofen 400 (idd paardenmiddel) maar ben er toch een beetje bang voor geworden, nadat mijn vader er een bloeding van in zijn maag heeft gekregen. Daarom ben ik toch overgestapt op paracetamol. Ik vond paracetamol altijd zo'n waardeloos spul. Maar ik heb nu Paracetamol smelttabletten (van Roter) en ik moet zeggen: het werkt best goed en snel, omdat je ze in je mond laat smelten! Soms als ik ergere hoofdpijn heb neem ik er 2. Of als ik erg misselijk ben een paracetamol 1000mg zetpil.

Sterkte ermee.

Deel Deze Pagina