Mijn zoontje van bijna twee had altijd de broekjes van de Zara aan. Nu is maat 92 flink te kort geworden, alleen de taille maat is nog prima. Ik moet ze zelfs op het strakste knoopje doen, anders zakken ze af. Nu heeft hij qua been lengte 98, maar de taille maat valt dus echt veel te groot. Wie weet lange broekjes voor slanke beentjes/buikjes? Alvast bedankt!
Ter stal, super Skinny jogg jeans. 2 voor 30 euro nu. Ik heb er van de week besteld weer. Erg fijne broeken en zeer smal. En iets duurder, name it XS smal vallen ongeveer t zelfde maar iets duurder en iets dikkere stof.
Name it heb ik altijd voor mijn dochter gehad, wel alleen echt de skinny’s. De rest valt breder. Ik ontdekte laatst ook bij de Hema een nieuwe lijn My Skinny, die vallen precies zo lekker smal! Moet je eens kijken of ze die ook voor jongetjes hebben. Kosten 15 of 20 euro per broek geloof ik.
Name it skinny of xslim? Wen er maar dat de breedte en lengte nooit gelijk loopt En anders gewoon hogere schoenen kopen. Daar compenseer ik het mee en kan hij nog even met die maat doen...