Behandelingen Jeroen Bosch ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zsa, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me af of er meer meiden hier bij JBZ lopen.
    En hoe jullie ervaringen daarmee zijn? Ik loop zelf tegen sommige dingen echt aan en duidelijke voorkeur voor sommige artsen/verpleegkundigen/gynaecologen.. Ben benieuwd of ik die dingen alleen ervaar of dat anderen dat ook zo ervaren..

2. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Hoi,
    Ik heb inmiddels nu 3 iui behandelingen gehad en nu mijn eerste IVF bij het JBZ. De artsen/gyneacologen zijn inderdaad erg verschillend.

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Oh en jij bent overtijd zie ik, spannend!!

Oke ligt dus niet aan mij.. soms sta ik buiten en denk ik, wtf.. ik heb geen antwoord gehad op hetgeen ik gevraagd heb!

Of er wordt iets gezegd en dan bel ik daarna en dan wordt er opeens iets anders gezegd. Heel verwarrend in deze toch al behoorlijke achtbaan!

4. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Haha, ja maar ik mag vrijdag pas testen... VRESELIJK!!! Ja, wij hadden ook soms het gevoel dat als we iets vroegen dat dat als vervelend werd ervaren. Maar gewoon doen hoor. Ik heb er nu een heel goed gevoel bij. Echt waar. Maar in het begin zit je echt in die MMM ja... De verpleegkundigen daar zijn fantastisch! Vraag het aan hen! Begin je nu met IVF? Er is een hele jonge vrouwelijke gyn, zij is super. En dr Hamilton is heel aardig, een al wat oudere man.

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    #5 Zsa, 3 jul 2013
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013
    Cissen bedoel jij? Als jonge fertiliteitsarts? Die vind ik ook echt superfijn!

Hamilton ken ik niet.

Loop er nu sinds maart, dus al aardig wat gezichten gezien ook.

Nee nog geen IVF hier.. gister evaluatie gehad nav orienterend onderzoek. Ze twijfelen over toegankelijkheid eileiders, dus moet een LTT laten maken en dan voeren ze gelijk een LEO uit.. kijk er enorm tegenop..

Wanneer beide eileiders niet toegankelijk zijn kom ik ook uit bij IVF als enige optie.. Anders kijken of na de LEO cyclus zelf op gang komt, anders eventueel hormonen spuiten erbij..

Hoe ziet jouw MMM eruit?

6. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Ja ik heb ze ook allemaal gehad. Dr Cissen inderdaad, Dr Bruin, dr Hamilton, en nog een vrouw.. Maar ik vind dat niet zo erg. Meer expertise denk ik maar! In september het eerste gesprek gehad met dr de Bruin. Nav mijn klachten verwachtte hij endometriose en plande meteen een laparoscopie in. Deze was in december. Eigenlijk was ik blij dat er iets gebeurde, dus de operatie viel me heel erg mee. We een week thuisgebleven. Bleek ook dat ik zelf te weinig progesteron aanmaakte, en er zat nog een cyste van 4 cm in mn eierstok, die ze uit veiligheid hebben laten zitten. Bij 5 cm wordt ie gevaarlijk. In februari begonnen met IUI, drie keer achter elkaar, 3 keer mislukt. Hierna was ik helemaal kapot, en zijn we op vakantie gegaan. Ik moest aan de pil voor de IVF, waarvan al was besloten dat we na 3 x iui zouden overstappen. Ik ben al 38, dus vandaar. Tijdens die vakantie ook gewoon weer een drankje gedronken hoor, en heel veel gehuild. Toen we terugkwamen, bruin en gelukkig met elkaar waren we er helemaal klaar voor.Nu zitten we midden in de eerste IVF. De punctie viel me ook mee hoor.

7. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Pff heftig! Hopelijk gelukt! Is er reden dat je langer moet wachten met testen?

Iui is door endro gestart?

8. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Nee ik geloof dat het standaart is 2 weken na tp. :(
    Je cyclus (en dus de banner) klopt dan allang niet meer he.

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ah oke. Dacht dat je banner kloppend had gemaakt :)

10. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Ik loop ook in het Jbz. 6 Iui behandelingen achter de rug en 2 ivf pogingen. Ben vandaag precies 5 weken zwanger van ivf poging 2 en over 2 weken eerste echo. Hopelijk blijft deze wonder baby plakken! Heb trouwens meestal mevr Krols, super fijn mens. Groetjes!

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Loves!

Dat vind ik juist een mindere. Heel wisselend, soms super fijn en soms voel ik me weggewerkt. Dat laatste meestal als er een Co bij zit. Alsof ze dat niet fijn vind?

12. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Dank je!! Ja ze is wel recht door zee en niet altijd even "rustig" bij behandelingen. Ze heeft wel mijn tweede punctie gedaan en dat deed ze dan wel weer zonder pijn. Heb volgens mij ook al alle gynaecologen, artsen enz gehad. Vind ze over het algemeen wel heel aardig en begripvol. Hopelijk ook goed nieuws voor jullie allemaal! Kus

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Voor hun eigenlijk een nadeel dat we zoveel verschillende gezichten zien, je gaat werkwijzen en contacten zo wel vergelijken.

Zagen jullie jullie 'eigen' gynaecoloog ook zelden? Ik heb 'm met kennismaking en evaluatie nu gezien, verder nooit tussendoor eigenlijk. Werd altijd gedaan door fert.arts of verpleegkundige.

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Onze twee kindjes zijn door hulp van het JBZ 'ontstaan'. ;)
    Erg tevreden! Super team en ik heb voornamelijk met dr de Bruijn en dr Hamilton te maken gehad. Erg veel expertise hebben zij beiden.
    De verpleegkundigen zijn helemaal top!

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Amen!
    Beer is ook (gedeeltelijk) ontstaan met hun hulp!

Super lieve assistenten (Vooral Annemarie is echt lief, en die blonde ook, weet dr naam niet meer :)) en goede artsen!

Maar Dr Dirken, Bruin, en Krols zijn hier toch wel de favorieten!
    Dirken heeft zelfs nog geassisteerd met de geboorte van Beer, dat vond ik zo bijzonder!

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Gefelicteerd!

Bedenk me nu wel, dat een van jullie mij misschien wel eens is tegen gekomen daar. :)
    Gek idee!

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Goed te lezen dat er in elk geval veel wonderen door ontstaan zijn ;)

En idd, misschien zitten sommigen van ons wel eens bij elkaar in die heerlijk gezellige wachtruimte ;)

Telefonisch heeft Noor mij trouwens super goed geholpen! Heb d'r nog nooit gezien verder :D

Elma legt ook goed uit vind ik trouwens.

18. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Vandaag weer geweest, en eindelijk goed nieuws! Iedereen was superblij voor ons, en ik mag zelfs tijdens de vakantie-stop m'n eerste echo. De verpleegkundige kende ik nog niet maar was super aardig en ging zelfs bellen voor een vn m'n vragen. Ze liep met me mee naar Dr Cissen zodat we het goede nieuws zelf konden vertellen, en ze juichte voor ons. Toppers daar.

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Jeeeeeej!! Super! Gefeliciteerd met jullie wonder!

20. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws, hier vandaag 5 weken en 4 dagen. Ik ben vorige week maandag geweest en kreeg ook goed nieuws. In verband met de vakantie mag ik ook op 15 juli de eerste echo bij de afdeling gynaecologie (1 wachtkamer verder). Was al bang dat ik moest wachten tot eind juli.. :)

Deel Deze Pagina