Behandelingen Jeroen Bosch ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zsa, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Dank je!! Ja dat is zeker mogelijk, raar idee eigenlijk he:D

2. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    #22 Palace, 7 jul 2013
    Laatst bewerkt: 7 jul 2013
    Thanks Loves! (Even m'n naam veranderd). Ja inderdaad, we mogen 1 wachtkamer verder. Je bent precies een week verder. Hoe voel je je?

3. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Ja vind het heel spannend! Telkens die twijfel, gaat het wel goed, voel ik nog wel iets. Mijn man zegt dat het natuurlijk ook heel normaal is dat het spannend is maar hij heeft er alle vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen:)
    Ik voel me verder heel goed, wat gespannen borsten, rommelende darmen en soms wat steekjes maar verder nergens last van! Hopelijk blijven onze baby's goed plakken en hebben we volgend jaar Maart een prachtig wondertje in onze handen. Voel jij je ook goed? Of heb je wel last van die vervelende kwaaltjes? Xx

4. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    #24 Palace, 7 jul 2013
    Laatst bewerkt: 7 jul 2013
    Ik heb hetzelfde als jij! Oef ben echt blij dat te lezen. Zere borsten, rommelende darmen,steekjes..etc. Om die steekjes maakte ik me zorgen maar nu ik lees dat jij dat ook hebt..Ik ben ook heeeel moe en als ik dan niet rust wordt ik heel prikkelbaar. Ik ben soms ook een beetje duizelig. Dat ik denk..bewoog de vloer nou? Maar ik juich om elk kwaaltje! Dat betekent dat mijn grootste wens is uitgekomen. Dus ja, ik voel me goed!

5. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Ja hier precies hetzelfde! Ik ben ook blij met elk kwaaltje, betekend dat het nog steeds goed is. Heb anderhalf jaar geleden een miskraam gehad en die begon met oud bloed verlies dus zolang ik dat niet heb betekend het voor mij dat het nog goed is. Natuurlijk is dat voor iedereen anders! Nog 1 weekje wachten en dan de echo, ben heel benieuwd! Wanneer heb jij de echo?

6. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Oh wat erg... Dat is natuurlijk je grootste angst. Ik heb de 23e pas m'n echo. Dan ben ik precies 7 weken. Ik kan niet wachten!!!

7. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Ja dat is idd mijn grootste angst maar tot nu toe gaat het allemaal goed volgens mij:)
    Ik de 15e Juli en dan ben ik 6 en halve week. Spannend!!

8. priscilla1990

priscilla1990 Actief lid

21 nov 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik word ook behandeld in het jbz
    Ik heb dokter Hamilton maar meestal krijg ik krolls
    Super lief vrouwtje maar heb soms wel het gevoel
    Dat ik vervelend over kom met al mijn vragen ,,,
    Ik heb 2 iui's achter rug zonder resultaat
    30/7 terug komen ivm een kijk operatie zucht:(
    Ik heb endometriose en mijn man is verminderd vruchtbaar
    Ik blijf hoop houden!
    En jullie ook succes meiden !
    X

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Priscilla: Rot dat het nog niet wil lukken!
    Krijg je laparascopie dan ook? Bij mij willen ze m'n eileiders nog eens bekijken via een kijkoperatie ook..

10. priscilla1990

priscilla1990 Actief lid

21 nov 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zsa

Ja krijg een laparoscopie , vind super eng heb nog nooit narcose gehad
    Of een infuus ben allebei heel bang voor die dingen!
    Maar wil natuurlijk ook weten wat er aan de hand is.
    Wanneer krijg je een kijk operatie ?
    Het is allemaal vervelend natuurlijk maar hoop echt
    Dat het een keer resultaat mag boeken hihi

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook schijtbang voor de narcose, of eigenlijk daarna; dat ik ziek zou worden en moet overgeven..

Ook nog nooit eerder gehad dus... sterker nog, in 28 jaar nog nooit in een zh geweest, tot dit jaar.. ben inmiddels kind aan huis!

Ik weet nog niet wanneer ik 'm krijg. Vorige week bij anesthesist geweest om door te spreken. Wordt dan nog opgeroepen. Maar heb vorige week alsnog een eisprong gehad, dus die wil ik uiteraard afwachten en in sept op vakantie.. dus kan goed zijn dat ik daarna pas kan als het nu niet raak is! *hoop hoop*

12. priscilla1990

priscilla1990 Actief lid

21 nov 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier precies hetzelfde nooit niks gehad
    Nu indd kind aan huis :/

Ik hoop voor je mee dat het raak is!
    Dan hoef je dat niet te ondergaan
    Je hebt volgens mijn ook pilletjes voor de misselijkheid
    Kun je vragen in het ziekenhuis .

Wanneer moet je ongesteld worden?

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja daar heb ik om gevraagd tijdens dat gesprek afgelopen vrijdag..

Eerst kom je bij verpleegkundige, die zegt dat er spullen voor zijn.. Dan kom je bij de ass. Anesthesist en daar werd ik eigenlijk een beetje afgezeken als 'ja je hebt nog nooit narcose gehad dus pas als je weet hoe het is kun je daarover praten'.. Ik helemaal over de zeik.. En dan komt de anesthesist erbij en die keek in het dossier en zei direct: 'mevrouw moet niet misselijk worden' Hij zou me alles geven om het te voorkomen al kunnen ze nooit 100% zekerheid geven..

19-7 is mijn NOD ongeveer..

Sinds wanneer ben jij bezig? Die zomerstop is trouwens ook echt irri he!

14. priscilla1990

priscilla1990 Actief lid

21 nov 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ken het ze zijn niet altijd vriendelijk daar!
    Wat ik echt niet tof vind , wij vragen hier ook niet om
    En daar de bij we betalen genoeg aan ziekte kosten
    Dus vind echt wel dat we wat netter behandeld mogen worden,
    Wij zijn vanaf 2010 al aan het proberen
    En jullie ?
    Zomerstop is indd irritant
    Alles kan gewoon stop gezet worden
    Zucht we doen het er maar mee ,
    X

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja heel irritant...

In mei 2012 met pil gestopt, vanaf sept er echt voor gegaan.. maar dat was ook m'n laatste normale cyclus, vanaf dat moment kwam PCOS om de hoek kijken..

En idd betalen er genoeg voor.. al moet ik nog steeds informeren bij zorgverzekering enzo.. Pff er komt zoveel op je af eenmaal in de MMM dat k de stomste dingen vergeet dan!

16. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    #36 Palace, 9 jul 2013
    Laatst bewerkt: 9 jul 2013
    Ik had ook een keer dr Krols. Zij is wel aardig, maar gaf me toch een naar gevoel. Ze zei een keer je hebt een "pinpoint." (Dan is me baarmoedermond gesloten) Dus ik vroeg, wat betekent dat? Zegt ze: dat hoeft niets te betekenen? Ok, maar kan het m'n vruchtbaarheid in de weg zitten? Ja dat kan maar dat hoeft niet zei ze, alsof ik me er niet zo druk om moest maken. Hallo je verteld me iets waar ik nog nooit van heb gehoord, en dan mag ik niet schrikken? Waarom vertel je het me dan? Vond ik stom. Ja meiden soms word je een beetje als een idioot behandeld. Wel door blijven vragen hoor Zsa, als jij pilletjes wil, dan gewoon eisen. Als doen ze nog zo moeilijk.
    De Laparoscopie is me heel erg meegevallen....

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja bij mij had ze soms ook van die opmerkingen. Of niet naar mn gehele verhaal luisteren en al antwoorden..

Hoelang moest jij herstellen van laparascopie?
    Was net blij dat ik hsg goed doorgemaakt had, zonder pijn. Komt dit er achteraan..

Bij jou t mooie nieuws al geland? ;)

18. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Het mooie nieuws druppelt langzaam binnen. Gelukkig word ik er continu aan herinnerd door allerlei symptomen waar ik dolgelukkig van word.

De Lapa vond ik ook eng. Ik was heel bang voor de narcose ook, maar uiteindelijk niks van gemerkt. Ik had aangegeven dat ik erg zenuwachtig was en daar hield de anesthesist wel rekening mee. Ik had daarna wel pijn en ik kon moeilijk lopen, maar ik vond dat eigenlijk niets zo erg, omdat ik blij was dat er iets was gebeurd. Ik heb 2 dagen echt in bed gelegen en daarna wat rond geschuifeld. Blijf echt een week thuis. Lachen deed heel erg zeer!! :p

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hmm wordt serieuze boel dan :D

Ik weet nog niet of ik er blij mee was.. ze deden zo vaag over m'n hsg.. terwijl ik 'm deed zeiden ze links zowieso open en rechts twijfel.. Tijdens evaluatiegesprek werd het allemaal wazig gebracht en zou er beiden twijfelachtig aan toe zijn. Als wij hier direct om vroegen, kregen we alsnog een ontwijkend antwoord.. Wil zowieso nog even bellen want ik wil ook wel weten of ze 'm doorgankelijk maken wanneer dat kan, of dat ik dan weer een later moment wéér onder narcose moet.

Ik hoop dat ik je snel op volg met symptoompjes!

20. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Ik heb ook bij het JBZ gelopen en mij hebben ze succesvol geholpen! Resultaatje ligt nu lekker te slapen. Bijna alle artsen heb ik wel een keertje gezien denk ik, maar mijn "eigen" arts was fertiliteitsarts Dr. B.raam. Tweede IUI was bij mij raak, eerste poging had ik te veel follikels (5). Ik vond het positief dat ze stimuleren met hormonen voor een extra eitje, en de timing optimaliseren met Pregnyl. Want dat doen ze niet overal. Ook vind ik dat ze prachtige nieuwe apparatuur hebben. Dr. de B.ruin vond ik tijdens de HSG erg vriendelijk en ontspannen. Dr. K.rols vond ik een beetje koel en Dr. D.irken erg aardig. Dr. H.amilton vond ik afstandelijk. Verpleegkundigen en assistenten waren allemaal enorm vriendelijk en meelevend. Ik heb een heel lief felicitatiekaartje van ze gekregen nadat ik het geboortekaartje had opgestuurd.

Deel Deze Pagina