Goed nieuws Lafayette! (fan van true blood? ) Dank voor je bijdrage! Waarom de puntjes tussen de namen?
True blood is erg leuk ja!! En ben toevallig ook nog eens in Lafayette, Louisiana geweest. Louisiana is prachtig en bizar. Ik zet die puntjes tussen de namen omdat ik het niet leuk voor die artsen vind om zichzelf zo op een forum besproken te zien worden... dus ik hoop dat dit de zoekresultaten terugbrengt. Het zijn geen stofzuigers waar ik een recensie over schrijf. Overigens vind ik ze allemaal heel kundig!
Oh ja, ik ook! En een slabbetje met beschuit met blauwe muisjes. Vond dat zo speciaal, die kaart betekende veel voor me!
Ik loop ook bij het jbz, ik probeer geduldig af te wachten tot ik weer mag beginnen, maar vind de zomerstop echt verschrikkelijk want ik moest mijn laatste poging afbreken Voor de dames die nog een laparoscopie moeten ondergaan, ik kan jullie vertellen dat het echt heel erg meevalt. Ik was echt heel erg nerveus voor de narcose maar ook voor het infuus maar viel echt heel erg mee. De week erna heb ik gewoon lekker rustig aan gedaan en het ging eigenlijk heel snel weer oke. Mijn arts is trouwens dr. Hamilton, ik vind hem een hele fijne arts met veel expertise. Nu hopelijk gauw goed nieuws
Ja die zomerstop is frustrerend! Ik probeer ook al dagen de ok planner te bellen voor laparascopie en Leo maar nummer blijft in gesprek. Zal ook wel meedoen met zomerstop? Maar speel dan een bandje af ipv in gesprek??? Hoe kun jij verder gaan met spuiten? Eiblaasje wat er al zat dan? En moest jij na Leo niet proberen of clomid dan wel zou aanslaan? Dat zeiden ze namelijk dat je dan maybe alsnog beter reageert..
Nou net even van de schrik bekomen.. Zojuist eerste echo gehad! Ik kon mijn ogen niet geloven en mijn man ook niet... Er zijn 2 hartjes te zien! Wij krijgen als alles goed gaat een eeneiige tweeling. Heb maar 1 eitje terug geplaatst gekregen bij ivf poging 2. Mijn man trok wit weg en kon zijn tranen niet bedwingen, ik ben nog helemaal sprakeloos. Over 2 weken de volgende echo.. Hopelijk blijft alles goed gaan! X loves
Ja super! Heel onverwachts maar heel erg welkom! Ik zeg tegen de gynaecoloog nee hoor kan echt niet er is er maar 1 terug geplaatst, jawel hoor zegt hij dan is het een eeneiige tweeling. Nou ik heb de rest van het gesprek maar half meegemaakt want was zo van de leg! Bloeddruk was heel netjes.
Dat is wel vreemd ja. Misschien dat je naar het centrale nummer kan bellen om te vragen? Na de Leo heb ik wel weer clomid gehad, maar niet op gereageerd helaas, dus de leo had geen verschil gemaakt. Ik moest direct stoppen met spuiten toen ze met zomerstop gingen omdat ze dus geen follikelmetingen meer konden doen. De week daarna ben ik ongesteld geworden. Ik had echt zoiets van huhhh? Ik heb gebeld naar de dienstdoenende gynecoloog (dr. de Bruin) en hij gaf aan dat het mijn lichaam waarschijnlijk te lang duurde en daarom uit zich zelf menstruatie opgewekt heeft.. of zoiets (snap het zelf ook nog niet allemaal). Ik wilde eigenlijk met provera beginnen net voor de zomerstop eindigt maar nu wacht ik tot ik even met de verpleegkundige kan overleggen.
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar had dit opgeslagen toevallig Datums en tijden wanneer je ze kom bellen Week 28 8 en 9 juli van half 9 tot 16:00 week 29 15 juli 16 juli van half 8 tot 4 week 30!24 juli en 25 juli van half 9 tot 16:00 Beetje verwarrend maar misschien heb je er iets aan x
dankjewel!! Die had ik ook thuis, maar moet de ok-planner hebben, dat is weer een ander nummer. Vanochtend eindelijk te pakken gehad, over 4 weken ben ik aan de beurt. Brrr!
Oeeh spannend!!! Ik moet de 30 ste terug komen Dan hoor ik Wanneer ik een laparoscopie krijg Ieeek zit er niet op te wachten eerlijk gezegd hihi
Hier helaas een TP van een cryo mislukt. Jammer! Meiden, heel veel succes allemaal, en ik blijf meelezen in dit topic, vindt t erg leuk om dames uit t zelfde ziekenhuis te volgen. Misschien zien we elkaar wel na de zomerstop een keer in de wachtkamer zitten, als ik voor mijn laatste cryo ga. Als je een jonge meid zie, met een knalblauwe buggy, en een klein mannetje met hanenkam, dan ben ik t! xxx Brabbel en Beer.
Rot brabbel! Hopelijk volgende wel goed!! Zal eens opletten, maar zal ff duren voor ik er weer kom. Kan me je zo niet herinneren gezien te hebben
Ik moet dit even kwijt Ik ben bij een paragnost geweest Ik geloofde daar nooit in, Maar hij had alles goed van mijn man En mijn overleden schoonvader Hij zei erachter aan binnen nu en 4 maanden ben jij zwanger En het word een jongetje ! Ik schrok ik bedoel Ik krijg IVF omdat het niet gaat lukken Hij zei gaat wel lukken maar je bent te gestrest Moet ik dat nou geloven? Ik ben van slag....
Ja ik weet dat nooit zo goed.. Misschien krijg je binnen 4 mnd die ivf behandeling en ben je daardoor zwanger? Ik laat hier ook graag altijd pendelen, je hoopt dan toch dat iemand het goed heeft.. Had er voor deze maand veel, dus het geeft je dat beetje hoop. Maar of het allemaal echt is.. ik weet 't niet hoor.