Ja hij zei dus je word op een natuurlijke manier zwanger Vind moeilijk hoor , ik neem hierna zelf ook maar even vakantie Even op een laag pitje zetten En over een maand plan ik de operatie wel in Maar nu even niet naar het ziekenhuis moeten Voor echo's bloed prikken iui geeft een beetje rust Ik weet niet hoe jullie daar over denken? Of mee om gaan? Xx
Voor die operatie heb je toch een wachttijd ook. Ik ben 5-7 op gesprek geweest, afgelopen 16-7 afspraak gemaakt omdat ik m'n nod wilde afwachten en eerste mogelijkheid was half augustus. Zit wel bij een gyn waar ik nog nooit van gehoord heb. Vroeg ook nog aan die ok-planner: Euhh en dat is wel een gyn ook? Hihi!
Haha snap dat je dat vraagt, duurt indd heel erg lang Vervelend en zeker met zoiets heb je toch al een beetje spanningen Dan heb ik liever dat ze zeggen morgen ben je aan de beurt hihi Kleine ingreep en dan zon lange wachttijd . Maar wanneer is je nod ?
Ja dat zei ik toen ook al, liefst leggen ze me daar morgen neer! Maar ik zit gelukkig voor mijn vakantie nog en dat wilde ik graag. Kan ik op vakantie écht relaxen ipv in spanning zitten voor die ingreep. M'n nod is vandaag.. maar ik temperatuur ook en m'n temp daalt al sinds eergister en nu ook de kenmerkende buikpijn, dus dat komt vandaag nog wel door. Helaas!
Aaaah sucks !!!! Niet leuk, Ik wil ook niks in me vakantie Indd lekker relaxen en alcohol nuttigen op zijn tijd Hihihi !
@ Palace, succes morgen met je eerste echo! Ik mag morgen ook weer, heb een tussentijdse aangevraagd omdat het er twee zijn. Hoe laat heb je de afspraak?
Ja Indd nog een weekje ! Is snel voorbij gegaan . Alleen neem zelf hierna ook even pauze Voelt goed even op rust komen ipv ziekenhuis in Ziekenhuis uit. Wanneer moeten jullie weer ? X
Oh ja' !! Jakkes . je kan ook een pilletje vragen als je te bang bent Daar word je een beetje rustiger van . X
Ja die krijg ik ook idd van te voren... Hopelijk houden ze met stresskippen als mij ook rekening dat je vroeg op de dag mag en niet hele dag moet wachten.. Meldt me nog liever om 6u 's ochtends dan 14u 's middags
Wat super attent! Ik mag om 15.10. Ik kan niet wachten! En zo blij dat voor het eerst zonder angst naar het ziekenhuis gaan. Oh een tweeling, what a blessing. Ik ben ook zooooooo benieuwd. Theorethisch kunnen het erbij ons ook twee zijn. Zsa, weet je al wanneer je lapa/leo is?
Spannend!! Ik mag dadelijk om 10 over 12, ben benieuwd of alles goed is met de 2 spruitjes Laat even iets weten als je bent geweest! X Loves
Ben benieuwd bij jullie meiden! @Palace: Zou wat zijn als het ook een tweeling is! Ik weet al wanneer ik moet, maar datum wil ik hier niet zomaar opzetten
Hier is alles goed, uitgebreid gekeken en het is idd een eeneiige tweeling. 2 hartjes klopte volop en ze zijn goed gegroeid. Ene is 1,5 cm en andere 1,6 dus bijna gelijk. Over 2 weken de volgende echo, spannend weer! Hopelijk is ook alles goed gegaan bij Palace! Voor jou Zsa ook succes met jou behandeling, hopelijk snel een prachtig wonder voor jullie! Kus Loves
Hey Zsa, ja dat begrijp ik natuurlijk. Heel veel succes hoor. Het viel me alles mee, de Lapa. Zorg ervoor dat je hulp hebt thuis de eerste dagen. Lekker plat blijven liggen en een week thuisblijven. Loves wat SUPER bijzonder een eeneiige tweeling!!! Wij hebben vandaag een klein hartje dapper zien kloppen en waren onder de indruk. En dankbaar. En vol ontzag. En vooral dankbaar. We hadden dr H.amilton en die was heel sympathiek, maar waarschuwde ons streng dat we er nog niet zijn. Dat vond ik wel fijn. Iemand die zegt waar het op staat. Het kon ons geluk niet drukken. Over twee weken weer een echo. Ook fijn.
Fijn om te horen dat alles goed is! Ik heb vandaag ook dr Hamilton gehad. En over 2 weken heb ik ook weer een afspraak bij hem. Lekker genieten nu, en proberen positief te blijven
Fijn dat jullie beide echo's goed waren!! @Palace: ja m'n moeder kan komen helpen eventueel en ben week afwezig van m'n werk. 'Vakantie' voor mijn collega's
Ik ben nu dus 3 dagen over tijd ... Maar mijn test is negatief Ik heb geen zwangerschaps symptomen Wel veel moe en zweet me dood Veel puistjes Maar Me borsten enzo zijn niet groter Die doen voor me menstruatie enorm veel pijn Ik word hier echt mesjogge van Heb de dokter maar gebeld Weet echt niet wat dit is ben altijd stipt op tijd!