Ik heb de dokter maar gebeld Morgen bloed laten prikken ben altijd stipt op tijd Dag 28 heb ook geen menstruatie krampen Want kan pas de 30 ste bij de Hamilton terecht ZUCHT wat een gedoe En heb deze maand nergens aan gedacht alles gegeten en gedronken In attracties geweest nergens over nagedacht .... Dus ik heb geen stress of het wel of weer niet raak is
Even een snelle zwaai voor de dames, lees nog mee, binnenkort meer! Na de zomerstop tp van n cryo, en dan kom ik meer aan. X
Wanneer krijg je uitslag dan Priscilla? Spannend hoor! Hopelijk goed nieuws! @Brabbel: Zomerstop zit er gelukkig bíjna op! Hopelijk een succesvolle poging! Gister mega dip hier.. kwam opeens besef dat als tijdens operatie eileiders onherstelbaar dicht blijken te zitten, er dan enkel nog IVF rest.. 3x.. Moet je daar van uit gaan zodat het meevalt, of moet je daar niet van uit gaan omdat het worst case scenario is? Is zorgverzekering eigenlijk IVF 3x per jaar vergoed? Of gewoon 3x en als het niet lukt, pech?
Dit dus. Als je een zwangerschap heb gehad van ik geloof 16 weken of langer, of je heb een kind gekregen, dan tellen ze daarna weer opnieuw. Ik heb nu dus de cryo's van Beer, en nog 3 verse pogingen.
Die cryo's mag je dan dus gebruiken weer? En daarna nog 3 verse pogingen? En geldt dat dan per kalenderjaar? Of is het echt na 3x mislukt voor altijd gedaan?
Cryo's horen bij de vorige poging, dus na de cryo's nog 3 verse pogingen. Helaas telt t niet per jaar, maar voor altijd..... Dus na 3 pogingen kan je voor zelf betaalde pogingen gaan, of adoptie.
Raak er gefrustreerd van heb al 2 testen gedaan allebei negatief ! Maar nog steeds geen menstruatie ? Verdorie wat een gedoe Morgen kan ik pas bloed prikken Ze zei er ook even bij: Reken er maar niet op dat je zwanger bent Als je al 2 testen gedaan hebt De kans is te klein daarvoor Dacht bedankt ! Had nog een beetje hoop maar ja...
Zolang je eicellen van goede kwaliteit zijn, kan je altijd hoop houden! Wij zouden "gewoon" zwanger kunnen worden, zo goed was mijn cyclus MET medicijnen, en mijn man zn zaad was ook goed. Wel minder, maar zeker goed genoeg voor zwanger te kunnen worden. Hier ging t zo, ff kort, (Totaal van Juli 2008-Tot zwanger van Beer Sept 2011) 2008-2009 Zelf geprobeerd, zeer onregelmatige cyclus (bv. 90-53-60,87....) 3 maanden zelf seks-controles 3x Clomid-Pregnyl zelf seks 6x Clomid-Pregnyl-IUI 3x Puregon-Pregnyl-IUI 1x Puregon-Decapeptyl-Escape IUI Pregnyl-Decapeptyl-IVF, van de 13 bevruchte eicellen was er maar 1 Emmy die terug geplaatst kon worden, MISLUKT en geen cryo's. Toen ben ik met ICSI zwanger geworden van een terugplaatsing van 2 embryo's, daar is Beer nu van. En daar had ik nog 1x2 emmy's, en 2x losse emmy's van in de vriezer. Nu nog 1 over voor na de zomer. Voor de meeste is er nog altijd hoop, al duurt t nog zo lang, t wordt 9 v/d 10 x wel beloond. Voor 2 jaar geleden geloofde ik er ook niet meer in, en wilde IK gewoon zwanger worden, en zei iedereen dat t wel goed zou komen. Op dat moment wil je dat niet horen, want je zit er op den duur zo door heen, dat alles negatief lijkt. Maar ook ik zeg t nu......
Aaah, meid balen!! Maar idd als je al 2 testen wit eb gehad, kan je er wel vanuit gaan dat je niet zwanger ben. Ik had op dag 10-11 na TP al een duidelijke posi test. Neeeee, ik raad niemand aan om zo vroeg te testen, maar ik wil alleen maar zeggen dat je waarschijnlijk geen posi test meer zal krijgen nu. Hele dikke knuffel!
Helaas ongesteld geworden naar 6 dagen Heel heftig ook kreeg echt krampen Heb het nog nooit zo heftig gehad. Lief dat je erna vraagt Xx
Dat is toch altijd een confrontatie he?! rot meid.... Knuffel voor jou.... Weet je al hoe verder, of nu wachten tot na de operatie?
@brabbel: al véél doorlopen dus! Waarom toch deze behandelingen als t theoretisch ook gewoon zou kunnen? Begrijp ik goed dat meerdere cryo's onder 1 ivf poging vallen? Dus als je er 4 hebt heb je in 1 poging 4 kansen? Tis afwachten of er minimaal 1 eileider doorgankelijk is. Anders zou t alleen nog ivf worden zei gyn.. Niet leuk Priscilla! Knuffel!
Dinsdag weet ik meer, ik wil nu even rust nemen Want ben nog nooit zo van slag geweest Maar merk ook dat me lichaam nu even rust krijgt Van alle hormonen. Ik zat helemaal onder de bulten Ik kreeg overal eczeem enzo. Dus nu even pauze Wanneer starten jullie behandelingen? X
Bij wie heb je morgen gesprek priscilla? Mijn lichaam lijkt niet door te hebben dat er geen hormonen meer extra worden genomen.. ik heb nog steeds opvliegers, vreselijk!