Behandelingen plakboek van de MMM voor later?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jummymummy, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    oh wow das wel erg gaaf die foto

ik heb mijn schema bewaard en bepaalde brieven voor het traject.

2. Haha, ik heb dus inderdaad alles nog. Ook de slofjes die ik aan moest bij de eerste punctie, de koelelementen die m'n man (met iets eromheen, trouwens :p) moest gebruiken na de TESE, alle naalden en ampullen van de Menopur, lege Gonal-F spuiten, de Puregon spuit.. Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen zoiets liever weg doen, maar ik vind het wel.. ja.. hoe omschrijf je dat? 'Fijn' wil ik het niet noemen, maar ik wil er later best nog een keer naar kijken, zien wat ervoor nodig is geweest..

*edit* Ik zie dat op m'n foto zelfs de lege verpakkingen van de Progestan staan.. Volgens mij heb ik die inmiddels wel weggegooid.

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik bewaar niks van de mmm. Ik heb alleen nog wat schema's die ik nu gebruik om te vergelijken. Ik gooi dat straks, als we er ooit mee stoppen, allemaal weg. Ik vindt de mmm vreselijk, wil er liever niet aan herinnerd worden. Het enige wat ik zal bewaren is mijn dagboek.

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik houd een dagboekje bij en van mijn miskraam heb ik de echo, zwangerschapstest en een brief die ik geschreven heb bewaard.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben jammer genoeg te laat op het idee gekomen, maar ben nu bezig de stripjes en doosjes van m'n Clomid te bewaren, eventueel in de toekomst nog ampullen van injecties. Echo's van m'n PCO en foto's van mijn LEO wil ik aan het einde van de MMM opvragen en er dan een mixed media collage van maken..

6. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hou een dagboekje bij. Schrijf er gedachten en gevoelens in omtrent alle onderzoeken en dergelijke. Heb enkele brieven, voorpagina's e.d. Er in bewaard. Goed om nu alles in mn hoofd te ordenen, en om later evt. op dingen terug te kijken. Zou
    Niet zonder willen.

7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb dit boekje bol.com | Mijn fertiliteitsdagboek, Ann de Jongh-Smets & Linda van de Sande-Buscop... maar helaas staan er maar 3 ivf behandelingen in. Wie weet eindig ik wel met drie van die stomme boekjes. Verder bewaar ik alle naalden. Medicijnstrips ed mik ik weg,anders moet ik een kast uitruimen zoveel zooi gebruik ik. Dan heb ik het nog niet eens over mijn lyme medicatie. Hmm zit te denken,misschien zou ik het moeten bewaren en er iets creatiefs mee maken :D

8. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi boekje klaproos!

Ik ben eruit. Ik bewaar alles en dan kan ik altijd later nog besluiten om het weg te gooien.

Alleen 1 vraag. Als je de gonal-f pen wil bewaren dan zit er meestal nog wat vloeistof in die over is. Spuiten jullie de pen helemaal leeg? Of laat je t gewoon lekker erin zitten en gebeurd er niks geks mee.

9. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Hier helaas ook 3 iui behandelingen verder en gaan nu voor de 4e en krijgen nu een intake voor IVF.
    Ik heb alles nog bewaard vanaf dat we begonnen zijn. Ik hecht er zelf persoonlijk heel veel waarde aan. Ik hou ook een soort van dagboekje bij schrijf er ook mijn gevoelens in en alles wat we meemaken in ons trajact.
    Wat shaddixx heeft gemaakt als foto, dat is ook mijn doel liever niet zo gezien, maar ik denk wel mocht het niet lukken dat het ons zo wel een plekje kan geven om het te bewaren.
    Is dat fertiliteitsboekje nog mooi? Kun je daar nog veel in kwijt, ik denk dat ik hem ook ga bestellen.

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb alles weggedaan na de laatste icsi. Was er ook echt klaar mee en wilde er niet meer aan herinnerd worden. Ik had een map, van het ziekenhuis, waar alle papieren met prikschema's en informatieboekjes inzaten, die hebben manlief en ik samen "ritueel verbrand". Voor ons was dat ook een manier om de mmm en kinderwens achter ons te laten.

Het enige wat ik bewaard heb zijn de gonal-F naaldjes, maar dat was meer uit praktische overwegingen. Voor als ik nare (onderhuidse) puistjes heb die ik niet weg krijg, met een gonal-F naaldje is die zo weg :)

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ik heb een hoop nog liggen: foto's van alle medicijnen en prikspullen, foto's van de echo's van de mks, oplopende testen van de zwsc van m'n dochter en vooral heel veel informatie zoals alle bloeduitslagen en ivf informatieboekjes. Waarom? Mocht er iets met me gebeuren, dan wil ik dat m'n dochter weet waar ze vandaan komt en erger nog, mocht zij ook tegen problemen aanlopen, dat ze kan kijken hoe het bij mij zat en of het zeg maar genetisch is. Maar het zit wel in een doos.. die in het achterste hoekje van de zolder staat :) Ik hoef het nu even niet te zien.. ze is er en dat is goed voor nu :)

12. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou ik heb het fertiliteitsdagboek aangeschaft en vanavond voor eerst gebruiken want de ivf is vandaag van start gegaan vanavond de eerste injectie triptofem ..

Daar heb je een punt sophy.. En wat super dat je weer zwanger bent en onverwachts zo te lezen Wat fijn.. Zeggen mensen niet in omgeving nual?? Als ze het verhaal niet kennen lijkt me echt bloedje irritant !

13. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Dank je! Nog maar net weer zwanger en niemand weet het nog behalve mn vriendinnetjes hier.. In onze omgeving kent iedereen ons verhaal, dat heb ik achteraf verteld, dus denk dat ze alleen maar blij zijn dat het ons nog een keer en zonder zkh gegund is!

14. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ohja inderdaad nou van harte!!

Nouja super want zoon opmerking is echt rot nou fijn hoor .. Geeft ook weer hoop hier!!

Deel Deze Pagina