sporten bij fit20 ervaring

Discussion in 'De lounge' started by siriel, Oct 27, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,124
    2,959
    113
    Female
    Iemand ervaring met het concept fit20.
    Kan online wel veel reviews vinden, maar ben benieuwd naar ervaringen hier.
    Hoop dat iemand mij er meer over kan vertellen.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben er ooit uitgenodigd voor een sollicitatie.
    Ik ben wel geweest maar was ook weer heel snel weg.
    Een concept waar ik niet in ‘geloof’. Misschien als je een handicap of ernstige blessure hebt, maar als je ‘gewoon gezond’ bent kan je voor dat geld veel beter een goeie PT’er vinden in een fijne sportschool en echt serieus gaan sporten en bewegen.
    En de mensen die er kwamen waren vooral 65+ers die eenmaal per week hun schuldgevoel af kwamen kopen had ik het idee :|:p

3. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,124
    2,959
    113
    Female
    oh hahaha dat klinkt niet echt positief...:roflmao:
    Ik heb online wat filmpjes gekeken, en reviews opgezocht.
    Mijn dochter is 22 en heeft een autisme spectrum stoornis.
    Ze wil graag iets aan sport doen, maar heeft totaal geen doorzettingsvermogen, en ik heb ook niet altijd de tijd om er mijn missie van te maken om haar aan het sporten te houden.
    Ondanks dat ik met mijn 44 nog niet in 65+ categorie val, had ik gehoopt dat dit iets zou zijn.
    Ik dacht als dit iets is, 1 x in de week 20 minuten, dan kan ik dit met haar gaan doen.
    Normale sportscholen ook geprobeerd, maar zodra ik niet meer mee kan/ga dan gaat ze zelf ook niet meer:rolleyes:
    Nouja... misschien komt er ook nog een positief geluid van iemand hier.
    Ik heb gelezen dat er hier wel meiden zijn die daar gesport hebben.
    Ik ben benieuwd....

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zou je niet met haar een leuke groepsles samen kunnen doen?
    Ik geef crossfit en kickboksen en heb meerdere ouder/kinderen die 2 keer per week bij mij sporten.
    Vooral kickboksen kan heel leuk zijn om samen te doen.

GossipGirlxoxo likes this.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat kan ik beamen. Zoon traint zelf bij een pt en ik ook (wel dezelfde) en zo eens in de zoveel tijd trainen we samen en sparren we nog een potje daarna. Maar ook thuis trainen we regelmatig samen op elkaar wat oefeningen testen enzo.

6. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,124
    2,959
    113
    Female
    Crossfit oid lijkt mij wel erg leuk. Maar mijn dochter "vindt dat niets" nergens op gebaseerd maar daar valt totaal niet over te praten.
    Ze wil het liefst iets kleinschalig doen, eigenlijk waar helemaal niemand haar kan zien:oops:
    Nu probeer ik sowieso 2 x in de week een km of 8 met haar te wandelen (tempo) in het bos. Maar als het koud is of het regent dan wil ze eigenlijk al weer niet...

Share This Page