hoihoi over poosje kunnen we gaan klussen op ons "nieuwe" schip maar ik heb nog geen flauw idee wat ik wil in de kamer! kunnen jullie me tips geven? De vloer willen we wel laten liggen, de kasten die je ziet zitten ingebouwd dus kunnen niet weg.
Hmmm ik zal die kastjes in ieder geval een mooi roomwitkleurtje geven ook het andere houtwerk Vind deze kleur echt verschrikkelijk maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak dan misschien een leuk design behang tegen de muren maar dat is natuurlijk ook net wat je zelf mooi vind In ieder geval heel veel succes !! En wel een foto plaatsen als het af is ben wel benieuwd !! liefss
Ik zou al het hout ook wit (of een wit-tint) schilderen. Wat ik erg mooi vind zijn meubels van Riviera Maison (of iets in die stijl) dus veel wit,taupe en grijstinten. -Een mooie grijze hoekbank met een witte of whitewash salontafel -Een boekenkast met zo'n trap eraan -Een leuke secretaire met een mooi stoeltje erbij (handig om je administratie aan te doen en minstens zo leuk voor de sier) -Accesoires in grijstinten,rieten manden,kussentjes enz enz.. -Kroonluchters boven de zit- en eethoek Succes ermee!
Ik zeg alles (spier)wit! En misschien de deurtjes vervangen van die kasten? Of vind je die paneeltjes niet storend?
hout in wit (of die kant op) dus volgens jullie... maar is dat mooi bij de vloer? kan iemand mij daar een foto van laten zien? -boekenkast met trap: heel leuk! maar niet met kleine klauteraap in huis
is wit niet erg besmettelijk met kleine kindjes? ben nl niet van plan om volgend jaar weer alles te moeten doen vind de paneeltjes niet heel storen maar wil er wel andere knoppen op, weet alleen nog niet wat...
Ik zou echt zeker weten de kastjes en kozijnen wit maken! Verder zou ik de boel wel rustig houden, aangezien het plafond ook laag is. Misschien bruin/taupe/grijs op de lange muur en de andere muren roomwit.
Daarvoor is iets heel praktisch uitgevonden: Kruidvat Wonder Spons Maar goed, ik vind roomwit dan ook echt niet mooi. Dus ik heb voor wit wel iets over. Knopjes vervangen is ook een heel goed idee.
(spier)wit met hout is trouwens juist heel mooi. Dus alles wit (ook al het houtwerk) en dan de vloer zo laten.
overal wit, en misschien een muur lichtgrijs ofzo? Maar inderdaad niet te donker, want het is redelijk laag.
maar word het dan weer niet tè wit? ik zat zelf te denken aan de lange muur donker en de overige 3 lichter heb geen verstand van inrichten enzo, vind het zo lastig!
ik zou ook voor wit gaan. Heb zelf net alles verbouwd en de deuren hoogglans wit (kleurnummer 9001) geverfd. Hoogglans kan je heel goed schoon krijgen. Behang heb ik in grijs/wit/taupe kleur en iedereen vind het geweldig. Hele frisse kamer/keuken. Meubels kunnen erbij in wit/ antraciet. Heb zelf taupe kleur vitrage en in de keuken zwart met een randje taupe. Succes
Leuk, mag ik langkomen?! . Ben echt gek op dit soort dingen! Ik zou net als de anderen alleswit schilderen. Panelen en kozijnen hoogglans wit. Dan op een korte muur een mooi behang met een patroon, ik zou dat wel iets donkerder doen en dan met een dingetje zilver erin, of roze of paars misschien. In ieder geval een grijze basis op het behang. Dan een grijze bank met gekleurde kussens erin. Whitewash/witte tafel. Dan ook een lichte eettafel met leuke stoffen stoelen om het wel een warm geheel te maken. Voolg je me nog?!
heb net even op paint foto zitten "inkleuren" om idee te krijgen, maar ik vind die kasten helemaal wit zo wit! heb de muur nu met donkergrijs ingekleurd en ook de randjes in de deurtjes, dat vind ik mooier dan helemaal wit. Maar dat kan in he techt natuurlijk anders zijn