Deen vs C1000

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    We hebben sinds deze week een C1000 in de buurt. We doen normaal boodschappen bij de Deen. Dies lekker goedkoop. Maar is C1000 goedkoper of juist duurder dan Deen??

2. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff oftopic weet je toevallig waneer de c1000 open gaat, want ik denk dat je de c1000 in de waterwijk bedoelt en ik kan niet terug vinden waneer die open gaat.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    10 maart gaat hij open als ik het goed heb ;)

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik vind de C1000 duurder dan de Deen. Wij deden voorheen boodschappen bij de C1000 en nu bij de Deen. Vind er een duidelijk verschil inzitten qua prijs.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oh en wbt C1000 vs Deen..
    C1000 weinig ervaring omdat het aan de andere kant van L'stad is, maar bij de Deen heb ik iedere keer producten in mijn handen die over de datum zijn, en als ik er wat van zeg dan zeggen ze sorry gebeurd niet meer is een foutje geweest en daarna gebeurd het weer.. dus daar kom ik niet meer eigenlijk..
    Ga dan liever naar de Boni, is ook goedkoop ;)
    Ben wel benieuwd naar de C1000 hier, vond Super de Boer veelste duur daar kwam ik alleen als ik iets was vergeten en daar met 2 minuutjes was hihi..

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    C1000 is alleen leuk met de euroweken, voor de rest blijven wij er zo ver mogelijk vandaan.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    c1000 in de jol vind ik echt duur, ga liever naar de ah in de kempenaar!

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    waar zit de boni dan? woon helemaal aan de andere kant volgens mij ;)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Boni zit in de tjalk. Bij lidl enzo. Leuk om hier lelystedelingen tegen te komen haha

Volgens mij is de C1000 al open maar 10maart zou ook heel goed kunnen hoor.

Jol vond ik altijd veeeeel te ver. Woon zelf in wold en heb geen auto. Boni is dus ook niet makkelijk te doen. Deen nog nooit over de datum gehad. Wel aanbieding waar 2de gratis is en er nog maar 1 ligt. Dan krijg ik gewoon 50% korting. Nooit problemen verder.

Maar C1000 is dus duur??? Dacht juist goedkoop. Weten we dat ook weer :)

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Net even langs gelopen toen ik naar het CB moest, maar volgens mij nog niet open, ze waren er nog bezig..

Maar ik vond de Jol ondanks dat wij een auto hadden ook ver hoor, en vaak als ik op maandagmiddag na het werk ging voor een mooie aanbieding was het al lang en breed uitverkocht hihi
    dus ging er niet meer heen..

Vanaf de Wold is de Deen idd goed bereikbaar.. vanaf ons weer minder en met de auto moesten we betaald parkeren dus dan haak ik ook al wat sneller af.. of ik moest het combineren met een dagje stad hihi.

Boni doe ik trouwens op de fiets, 2 bruggen over en ik ben er dus is voor mij ook wel goed te doen..
    maar ben toch vaker te vinden bij de AH op de Kamp..
    Vind het alleen lopend een ramp.. amper stoepen en loop dus met de kinderwagen tussen de auto's en fietsers.. niet handig..

Oh tis wel heel offtopic geworden, sorry! hihihi

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Springmuis: ik loop ook altijd naar ah in de kamp. Is hier 3straten vandaan. Vanaf dat fietspad tussen die huisen is het inderdaad raar geregeld. Dan moet je langs de laadplek lopen of langs die turk op de hoek(horst kant) maar dan heb je alleen maar 2 trappetjes. Ook niet handig inderdaad. Ben toch wel elke week 4x naar de ah. Lekker dichtbij maar voor grote boodschappen toch naar Deen

12. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus nog een paar dagen en dan gaat ie open, nou ben benieuwd zal in ieder geval zeker niet zo duur zijn als super de boer,wel grappig om te zien dat er zoveel dames uit lelystad op zp zitten , wie weet staan we straks achter elkaar in de rij hahaha

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja vind het wel leuk om even met lelystedelingen te kletsen :) is toch nét ff weer anders. misschien zien we elkaar wel regelmatig in de rij bij de ah. of de deen, en weten we niet van elkaar dat we allemaal op zp zitten ahahha. kom regelmatig moeders met jonge kinderen tegen van damian zn leeftijd. missym en sapje vallen daar al redelijk onder als ik naar leeftijden van jullie kids kijk :p

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Denk niet dat je mij vaak tegenkomt, jullie wonen allemaal aan de andere kant volgens mij.

Ik woon in de wijk 'Suyderseeboulevard'.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    is dat bij batavia?

Deel Deze Pagina