Zweetvoeten

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Wat te doen? Dan heb ik het niet over een beetje, nee echt extreem, als hij onder de douche vandaan is gekomen en ze gewassen hebt ruik je ze 5 min later weer.

Als hij thuis komt van t werk gooit hij eerst zn sokken in de wasmachine met de deur dicht, zet hij zn schoenen buiten en wast hij zn voeten. Soms neemt hij nog een voetenbadje. Ik vind het echt vervelend word voor hem, hij doet er zoveel moeite voor...

Ik heb dus vandaag zitten googlen naar iets maar kan echt niets vinden, voetenbadjes met thee maar dan staat er niet WELKE thee. Verder allemaal ingrijpen die risico's met zich meenemen en het zijn wel zn voeten dus als er zenuw uiteindes geraakt worden kan hij niet meer lopen, dat risico willen we ook niet.

Is er niet iets van een pedicure alleen dan iemand die volledig de voeten reinigd en eelt daarbij enzo?

We zijn echt hopeloos, hij wil mij er niet mee lastig vallen (waar ik overigens erg blij mee ben haha) maar ik wil niet dat hij zoveel moeite doet steeds, het lijkt mij veel leuker om gewoon lekker thuis te komen je schoenen uit te gooien en op de bank te zitten...

Wat ik nu heb gevonden is:

-Benolin
    - Mauritsklinieken, poliklinieken Den Haag, Utrecht en Nijmegen, huidziekten en spataderen

Maarja das ook niet veel.

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

De huisarts kan een goedje voorschrijven wat stikstof bevat. Dat moet je op de eeltplekken (doordat die niet droog raken blijf je het ruiken en zijn voeten letterlijk doordrenkt van de vieze lucht, dat is vaak de oorzaak van zweetvoeten) strijken en met een paar dagen ben je er vanaf. Het wordt ook voorschreven bij wratten.

3. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

En hij moet zijn voeten niet wassen met zeep want dan wordt het nog erger. Heb ik ooit eens gehoord, weet niet of dit ook werkelijk waar is.

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
  5. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Idd even naar de huisarts gaan. Hij kan zo iets voorschrijven waardoor het een stuk beter wordt!

6. VrouwtjeRomy

Hij is al vaak bij de huisarts geweest zei hij, en hij had het echt opgegeven. Hij heeft er al zolang last van das echt niet normaal. Maar we gaan met dit verhaal nogmaals dan! Thanks!!

7. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ja, echt vragen om die stikstofrommel! Het ruikt naar nagellak gemengd met remover, maar mijn man was na jaren modderen er vanaf! en als het nu weer opspeelt dan gebruikt hij het een paar dagen en het is weer goed.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Beste tip die wij ooit gekregen hebben:

Voeten wassen en daarna insmeren met zinkolie en dan sokken aandoen en daar een nacht mee slapen en zo een paar dagen achter elkaar herhalen en weg zijn de zweetvoeten

Mijn man had echt super erge zweetvoeten en rook je van een km afstand, maar sinds deze tip is hij ervan verlost

9. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    meis ik heb het ultime spul voor zweetvoeten en zweetoksels ik gebruik het zelf namelijk ook!!!! en het werkt 100% ik heb zelf altijd als ik gedouched ben dat ik binnen notime loopt te zweten en je het ook ruikt het je moet het op je voeten smeren als je gedouched heb en dan werkt het 7 dagen het spul heet : Lavilin dit is de site :
    Lavilin deodorant online bestellen voeten oksels Nederland Europa

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Voor overdadig zweten onder de oksels heb ik Syneo 5.
    Dat spuit er uit je s avonds onder je oksel. S morgens was je het er weer af. Voor onder oksels werkt het.

Je kunt het ook voor de voeten gebruiken. Maar ik weet niet hoe t dan precies werkt.

11. VrouwtjeRomy

wauw dames bedankt voor de tips we gaan ze allemaal proberen! Word nog een hele missie maar als de uitkomst goed is gaan we ervoor!!

thanks!

12. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    dat SPUL wat ik net vermelden is echt goed hoor het is wel duur maar het is het geld waard ik zweer er aan ;)

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mijn moeder zweert ook bij zinkzalf/zinkolie! goed insmeren sokken aan hele nacht, paar x herhalen en daarna hoeft het maar 1 x in de 2 weken om bij te houden... en geloof me, zij had ook echt extreme zweetvoeten...

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Voeten 's ochtends en 's avonds insmeren met zinkzalf en voor de nacht even sokken aan in bed. Wel telkens wassen voor je het er opnieuw opsmeert.
    Goedkoop en het werkt wel. Hoewel je man het misschien erg extreem heeft. Maar proberen kan geen kwaad

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    als echt niks meer werkt dan zou je voor een botox behandeling kunnen gaan

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    1 simpele oplossing ik gebruikte altijd een voetenbadje met Zeezout(gewoon in de winkel verkrijgbaar) ,ik heb het een paar keer gebruikt en het trok een paar dagen later helemaal weg en sindsdien geen last meer van gehad.

17. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    dat spul wat ik gebruikt word ook gebruikt op dansscholen etc.

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dit gebruik ik ook. Vooral zomers heb ik er last van en dan spuit ik gewoon mijn voeten in, laat het even intrekken en dan ben ik er weer een tijdje vanaf. Geweldig spul!

19. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Hier wordt het ook gebruikt door mijn vriend (voor zijn oksels) en dat werkt inderdaad heeel goed.. Hij gebruikt het alleen in de zomer, omdat hij in de winter geen last heeft van zweetokels.
    Dus hup.. Naar de Kruidvat!! :p

Succes!! Ik hoop dat jullie snel een goede oplossing vinden.

20. VrouwtjeRomy

Dit is niet iets dat alleen eventjes opkomt soms, dit is iets wat standaart elke dag terug komt, dus het is echt een groot probleem. We hebben een afspraak bij de HA en ik ga zeker even zinkzalf halen want ben erg benieuwd of dat helpt!!!

Deel Deze Pagina