Buikgriep, heerst het ook?

Discussion in 'De lounge' started by taartje, May 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taartje

taartje Bekend lid

May 6, 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi allemaal,
    Mijn zoon is afgelopen maandagnacht begonnen met buikgriep, en inmiddels ben ik nummer 4 dus de laatste in ons gezin die nu vannacht al de hele nacht op is, ik voel me zo hondsberoerd,heb heel erge diarree ( sorry voor het detail) en voel me zo onrustig in mijn benen,waardoor ik niet rustig kan liggen heel rusteloos zeg maar,
    Hebben jullie tips om iets minder beroerd te zijn?
    En heerst dit? Of zijn wij de enige in Nederland op dit moment?

Liefs een hondsberoerde taart:(

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

ORS kan snel de tekorte aanvullen waardoor je waarschijnlijk de onrustige benen hebt. Dit kan geen kwaad. Ik heb het een jaar terug ook gehad samen met die onrustige benen en toen heb ik een zakje ORS aangemaakt en dat hielp toch wel. Er is blijkbaar ook een nieuw middel wat ook bij kindjes mag vanaf de 0 en daarover zeggen ze dat het ook goed helpt. Weet zo de naam even niet.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Het ging hier een paar wkn geleden ook zo, de een na de ander bij de gastouder werd ziek en zelf moest ik het ook ontgelden... Heel vervelend. Beterschap!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja. Heb het zelf in 4 weken tijd al 2x gehad! :(

Aiden heeft het ook gehad. Rest van ons gezin niet.

Eerst werd ik ziek. Zware spuitpoep en flink overgeven. Al met al een 5 dagen ziek geweest. Na anderhalve week werd Aiden ziek. Vooral veel overgeven en wat diarree. Bed -tig keer verschoond en hemzelf uiteraard ook.

Zouden de volgende dag een weekendje weg gaan met familie, maar zijn een dag later vertrokken. (Dat was vorig weekend. )

Toen we daar in het bungalowhuisje waren, werd ik 's avonds weer ziek. Spuitpoep en hele nacht overgegeven. Volgende dag maar weer naar huis vertrokken.

Hoop dat de buikgriep mij nu een hele tijd met rust laat!

5. esme66

esme66 Niet meer actief

Hier hebben de kleine en ik het ook allebei net achter de rug..
    Beide toch wel een dag of 6 nodig gehad om op te knappen..
    Beterschap.!

6. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    O hier ook eerst dochter met rotavirus vandaag ontslagen uit ziekenhuis na morgen een week..

Ik heb het ook al gehad gelijk maar loperamide gehaald liep dag en nacht leeg...

Zoon ook al gehad..

Share This Page