Ik vind de ijsjes geweldig!!! Is het misschien nog een idee om de muur gewoon in die kleur mint/blauw te verven en dan bij little love company van die schilderijen met gekleurde ijses en appels en peren te bestellen. Kun je het ook leuk afstylen met een lamp in die vorm etc
Dit. Ik zag gisteren bij tv wonen dat de styliste een druk behang koos. Op het kleine voorbeeldstukje leek het heel stuk, maar op de muur helemaal niet.
Ik zou de ijsjes kiezen. Wolkjes zie je zo veel nu dat ik er wel op uitgekeken ben. De ijsjes zijn erg leuk, en origineel!
Ik zou voor de ijsjes gaan en als je het te druk vind waarom behang je niet twee panelen, rechthoekig of juist cirkels en hang je die op een muur die je in dezelfde kleur verft als het behang. Zo heb je niet de hele muur druk.
Ik heb zelf veeeeeeeel drukkere wolkes op de muur (Eijffinger Tout Petit 354072 - Behangkoopjes.nl), maar de kamer is helemaal niet druk geworden. De rest van de muren en het plafond zijn wit. Verder heb ik overigens wel veel met kleur gewerkt: geel en blauw (het is een jongens kamer voor de baby). Toch is het een prettig samenhangend en zelfs rustig geheel geworden. Dat kán wel, ook met een druk behangetje. Ik vind beide behangetjes leuk, maar ik moet zeggen dat ik de ijsjes wel écht super vind. Ondanks dat ik zelf gekozen heb voor wolkjes Lekker origineel, ik kende het printje nog niet, en inderdaad passend bij een gave meiden-bijna-peuter-kamer. Ik ben groot fan!
Ik bewonder altijd de stylistes, soms durven ze dingen die je zelf nooit zou doen en het eindresultaat is dan echt WOW!
Wat een leuke site! Dank je voor je tip! Heel veel spulletjes daar passen goed bij de thema van het behang merk (eef lillemor). Ga zeker daar wat uitzoeken, voor de welbekende "puntjes op de i"
Dit is ook een leuk idee! We krijgen over een maand sleutel, dan kijk ik "in het echt" of dit past/kan. Ik had in gedachten om van de muur waar je deur in zit een accent muur te maken, met een leuke behang. Deze is tegenover het raam. Aan de rechter kant van de deur zit schuine muur (volg je nog? ) deze wil ik wit houden en links komt de kast. Dus deze muur is ook wit. De muur waar raam in zit wil ik ook wit houden en afhankelijk van het behang keuze voor gordijnen maken.
Haha wolken op de grond, zo heb ik het niet bekeken! Zit zeker wat in! Laura Ashley vind ik ook erg leuk, alleen dan voor mezelf maar ik zie het niet zitten in onze slaapkamer (met ml erbij ) hoop dat als onze dochter wat ouder wordt, dan kunnen we samen haar kamertje Laura Ashley - proef maken. Harde kleuren vind ik te gedurfd haha. Ben zo'n type dat liever alles rustig houdt en vervolgens hulp van een styliste nodig heeft Het kamertje van je zoon zoals je het omschrijft is heel erg leuk!
Wow wat een gaaf behag dit! Blauw met geel, wat zal zijn kamertje er top eruitzien!!! Welke kleuraccenten heb je verder gebruikt? Welke gordijnen, wat voor lamp heb je gekozen? Het is niet te geloven, we moeten de hele huis verbouwen en ik maak me meer druk over het kamertje van onze dichter dan keuken/ onze slaapkamer/ gehele beneden verdieping
Heb zitten neuzen en kwam een site tegen die een leuke evenement aankondigt: real life shoppen in webshops! Flavourites Live | Kom live shoppen bij de leukste webshops! Het is in Amsterdam, op zich wel te doen. Ik denk dat het leuk is!