Behang. Kijken jullie mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Spoiled, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Mee eens.

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Leuk!

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Uhum, het zijn niet de allermooiste foto's geworden en een beetje donker maar goed hier is het om een idee te krijgen. Nog een reden waarom ik het zo gedaan heb is omdat ik in een huurhuis woon waar ik deze zomer uit moet. Een beetje zonde om daar een hele wand Pip te maken :p

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Dat is heel leuk. Wat een goed idee.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Leuk hoor!

6. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Mooi hoor zo'n schilderij!

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Vind jij het mooi,
    volgens mij is het andwoord JA, boeien wat de rest dan vind,
    als nou 29 ja zeggen en 31 nee, ga je het dan niet doen,

Ik zeg Doen absoluut, als ik een meisje zou hebben, zou het ook lekker vrolijk worden, zoonlief heeft nu ook wel een drukke kamer, licht uit is slapen dus weg prikkels, (onzin in mijn ogen)

maar doe gewoon wat je zelf leuk vind, en laat je niet beinvloeden door anderen, krijg je later weer spijt van.
    volg je gevoel zeg ik altijd.

ben wel benieuwd na een eindresultaat fototje.

zie nu dat pip schilderij, totaal niet mijn ding, snap de reden wel, maar zou dat dus zelf nooit doen zo, behang komt zo niet mooi tot zijn recht vind ik, maaar de gene die het gedaan heeft en mooi vind, dan is het toch super, als je er zelf blij mee bent is het goed.

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Dat vind ik nou juist zo leuk (om te horen dat smaken verschillend zijn). Ik heb geen man waar ik rekening mee moet houden dus ik kan me wat dat betreft helemaal laten gaan. Ik kan er ook erg van genieten als ik bij anderen ben. Het is zo leuk om verschillende dingen te zien! Soms doe ik ideeen op en soms denk ik 'ik ben blij dat ik hier niet woon want ik zou gek worden' Dat laatste was bij een kennis die bijna alles zwart had.

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    super leuk!!!

10. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

#50 Bougainville, 8 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2013
    Ik wilde ook graag pip behang maar was niet van plan 40 euro te betalen voor 1 rolletje behang.

Heb een goede ''vervanger'' gevonden.
    Ze heeft nu 1 muur met behang en de rest is gewoon wit anders word het te druk.

Het gebloemde behang koste 20 euro per rol & het geblokte was ook zoiets maar was een 50% korting actie bij de praxis.
    564602_278512448925517_1218204810_n.jpg

Gebloemde behang nog een keer van dichtbij.
    545906_279715078805254_1273875159_n.jpg

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    die bloemen prachtig. echt mijn smaak.

@mamavanmeisje, vind ik ook hoor, wij wonen nu in een tijdelijk huis dus een saaie kamer waar we niets a gedaan hebben, maar als we het voor jaren zouden kunnen huren zou er ook zeker wat gaan veranderen. kleur er in. maar geen duur pip behang, veels te duur.

12. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Ik vind hem ook erg leuk maar wat te druk

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

#53 twinkle star, 8 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2013
    Ik heb de behangrand van hetzelfde voor onze dochter met roze behang en ruitjes behang moet zeggen, sterk en super mooi!! Wel wat druk maar heel erg vrolijk!

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Leuk maar te druk voor een slaapkamer en ik denk dat je er snel op uitgekeken raakt.

15. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik vind het leuk behang!

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik vind hem leuk voor 1 muur idd. en de andere muren egaalhouden. ik zou alleen niet teveel tierelantijntjes aan de behangmuur ophangen (zoals schilderijtjes, decoraties ed.)
    ik zou dan ook de gordijnen zonder printje nemen, anders wordt het heel erg hyperactief allemaal. :D

17. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik vind hem leuk, maar een beetje te ''knal'' voor een babyslaapkamer. Zou het misschien wel doen als dochtertje ouder is.

Deze vind ik wel superleuk!

Deel Deze Pagina