Difrax fleswarmer

Discussion in 'De babyuitzet' started by JJ1980, Jun 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Heeft iemand ervaring met deze flessenwarmer?
    Ik heb bij de vorige twee borstvoeding gegeven, maar ga nu voor de flesvoeding.
    Ik kijk op tegen het warmen van de flessen in de nacht, deze lijkt me ideaal.

Attached Files:

2. Linana

Linana Niet meer actief

Waarom niet gewoon water opwarmen in de magnetron? Of een thermosfles met gekookt water klaarzetten en dit mengen met koud water?
    Zo deden wij het ook altijd en gaan het nu weer doen. Zo'n flessenwarmer is nooit snel genoeg hoor met een huilende baby ;)

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Deze fleswarmer is in drie minuten klaar. Leek mij best snel.
    Wil eigenlijk niet naar beneden voor het opwarmen. Maar mengen uit de thermos is misschien ook wel een goed idee.

4. Linana

Linana Niet meer actief

Dan zou ik gaan voor thermosfles met koud water. 3 minuten klinkt kort en dat is het voor ons ook, maar voor een baby met honger die op vol volume dit kenbaar gaat maken is 3 minuten echt een eeuwigheid :D

5. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

Feb 24, 2014
    582
    0
    0
    Flessenwarmer aanzetten, baby uit bed, baby verschonen, fles klaar.
    Ik zie het probleem niet.

6. Linana

Linana Niet meer actief

Laat me het zo zeggen, wij hadden een flessenwarmer gekregen als kraamcadeau en vond het de grootste geldverspilling die er was...
    Heb het ding nergens voor gebruikt, alleen 2 keer geprobeerd en vond het zelf 10 X niks.

Ook die van ons was in 3 min warm. Je kan er altijd 1 aanschaffen en kijken hoe het bevalt natuurlijk ;)

7. jp87

jp87 Actief lid

Oct 26, 2011
    275
    22
    18
    Je mag tegenwoordig toch gewoon kraanwater gebruiken?
    Haal je op juiste temperatuur zo uit de kraan:)

8. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    Nou, deze had ik ook op t oog, maar al snel niet meer. Bij prenatal staat ie als voorbeeld.

Je kunt m alleen gebruiken met difrax smalle s fles. Dan moet je de eigen onderkant van de fles eraf halen. De onderkant van de fleswarmer op de fles.draaien. dat is een blok van 2,5cm met een spiraal erin. Weegt ook nog behoorlijk wat.

Daarmee klik je dus de fles op de warmer. Dan warmt ie op. Als ie klaar is, moet je een dekseltje aan de onderkant van de fles klikken en dan pas kun je de fles geven.

Mij dus veel te veel werk en absoluut geen meerwaarde in vergelijk met een normale warmer.

Wij gaan dus gewoon weer voor thermosfles warm water en aanvullen met koud water. Veeeeeeel sneller

9. Linana

Linana Niet meer actief

Nee, dat is een discussie die hier ook meerdere malen per jaar weer omhoog komt. Maar warm water uit de kraan drinken wordt afgeraden. Voor zowel jong als oud.

10. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Vind ik ook geen goed idee. Zeker niet als onze uk weer dysmatuur is. Vind ze dan nog wat vatbaarder.

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik dacht zo: ik zet de fles voor ik naar bed ga neer in het apparaat met water, warm het op als het nodig is en zodra hij klaar is gooi ik het water in een andere fles (wij gebruiken meestal tommie tippie).

12. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Ik deed 1 thermoskan vullen met gekookt water. En 1 gevuld met gekookt water die afgekoelt was en dus in de koelkast stond.

Boven vullen, poeder in de melkcontainer en klaar was de fles.

13. cathymoon

cathymoon Actief lid

Apr 7, 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Euhh... hier ook gewoon water uit de kraan gebruikt (mijn dochter was ook dysmatuur trouwens)Zowel kraamzorg, als vk hadden hier geen probleem mee....
    waarom zou warm water uit de kraan trouwens slecht zijn? Moet er wel bij zeggen dat wij kalkvrij water hebben door een waterontharder.

14. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier ook heet water in een thermos uit de fluitketel en een flesje koud water mee naar boven, kon ik de hele nacht flessen mee maken, vond het ideaal.
    Toen ze minder vaak kwam snachts ging ik gewoon naar beneden om de fles met water even in de magnetron te mikken.

Heb wel nagedacht over een fleswarmwr, maar kon echt de grote voordelen niet vinden.

Share This Page