Paar jaar geleden had ik zo'n mooie bos haar! Nu ook nog wel alleen boven op mijn hoofd waar je haar begint zeg maar is het erg dun geworden. Als ik een scheiding maak voor mijn lok zie je dat overduidelijk en als ik geen lok doe heb ik het gevoel dat het kaal lijkt Weet niet hoe dit is gekomen. Arts zegt waarschijnlijk de hormonen (mmm). Wie o wie heeft heeft een tip voor haargroei?
Opvliegers maar dat komt zeker weten door hormonen. Voor de rest geen gekke symptonen. Bloed en alles is geprikt komt niks afwijkends uit.
ik heb een te snelle schildklier, ziekte van graves en 1 symptoom ervan is haaruitval, nu ik medicatie neem voor mn schildklier heb ik er geen last meer van. bij een schildklierziekte kan je veel symptomen hebben waarvan je niet doorhebt dat het symptomen zijn, zoals minder sterke nagels, vermoeidheid, het erg warm hebben, klamme huid, neiging tot hard werken, haaruitval, niet aankomen, ogen kunnen slechter worden... deze dingen lijken niet op symptomen maar zijn het wel. vaak kijken ze dat niet na bij bloed trekken dus ik weet niet of ze daar ook op gecontroleerd hebben?
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Nu moet ik zeggen dat het nu ook iets is waar ik kritisch naar ben gaan kijken nadat ik een programma over haaruitval bij vrouwen had gekeken. Op foto's kan ik het niet goed terug zien, toen zat mijn haar anders. Ik let er nu ook op bij andere vrouwen zie ik het ook best vaak. Dus misschien let ik er gewoon teveel op. Het zit me wel dagelijks dwars... Ik heb echt het gevoel dat het dunner wordt.
Sabse bij mij zie je ook echt dat het dunner is. Zal morgen eens een foto ervan maken. Sydneys mijn schildklier is in orde.. Herken wel de vermoeidheid maar dat komt door mijn werk Gelukkig is het bij jou nu beperkt door de medicatie.
Ben benieuwd. Ik vind het vooral erg wanneer zonlicht op mijn haar schijnt. Dan zie je duidelijk mijn hoofdhuid en het lijkt dan echt kaal (minder haar). Kan er ook wel een foto van, maken, maar zet het niet graag online.
Ik knip mijn gezicht er wel van af de pest is ik heb ook nog eens donker haar... Ladyme dankje! Ga morgen gelijk naar de drogist.
Hier al jaren haaruitval, en branderige hoofdhuid. Het komt en gaat, maar ik ben er nu achter dat het stressgerelateerd is. Als ik niet sport en zorg dat ik rustiger ben, valt er veel haar uit. Sport ik een een periode van 6 maanden dan blijven mijn haren ook zitten. Maar en kunnen velen redenen zijn, het hangt allemaal samen, stress, hormonen, voeding, schildklier... Sterkte, Charlie