Haha nee idd ik moet ook een muur opnieuw doen, wilde eerst de pip Chinese roos doen in het roze. Maar nu ik ie met grote bloemen heb gezien vind ik hem ook wel erg mooi. Ik liet hem mijn man zien en een foto van stijgerhout behang wit met grijs en hij koos voor die met bloemen omdat dat er gezelliger uit zag. Ik dacht doe er een schepje bovenop en zei, gezellig en dan roze kaarsen op tafel en hij stemde direct toe hahaha
Zitten leuke tussen. Zou ik zo doen als ik in m'n eentje woonde.... Helaas heb ik een man die dat soort patronen minder mooi vindt... We hebben vanavond deze combi gevonden, dat is een goede kanshebber: Artikel Artikel We krijgen een woonkamer met een rare vorm. Tis een L met een haak als het ware. Ik zou dan in dit geval de _ van de L met het printje doen en dan de haak met de strepen. Dat gedeelte wordt de speelhoek van onze jongens overigens...
Wij hebben zelf behang laten maken. We hebben hier in de stad een mooie foto gemaakt en die af laten drukken. Wordt gewoon geleverd op vliesbehang, dus niet van die rare delen ofzo, gewoon op rol. Het zit er nu twee jaar op en we krijgen nog steeds complimenten. Wij hebben zwart wot gedaan en besteld via fotomuur . nl. Ben nu op mijn tel, maar als je het graag wil zien kan ik morgen een foto maken.
Ik heb ook een heel rustig behang met patroon erin. Daarover heen zitten allemaal glitters. Klinkt nu misschien lelijk maar het is zoooo mooi! We krijgen er ook veel complimentjes over. Ik kan nu geen goede foto maken omdat je in het donker de glitters niet ziet. Ik zal er morgen eentje opzetten!
Ik wil het echt al jaaaaren. Maar we hebben tot nu toe altijd gehuurd en nergens langer dan 3 jaar gewoond. Dus ik vond het nooit het geld en de moeite waard. Maar nu met ons eigen huisje dan eindelijk wel! Ben wel benieuwd naar de andere meiden die nog een foto willen plaatsen. Sta open voor alles! Stiekem wel jammer dat ik waarschijnlijk vrij neutraal moet blijven want als ik die echte knalmuren zie word ik helemaal enthousiast!
Ik heb een foto met mijn tel gemaakt van ons behang. Zie nu op de laptop pas dat de foto een beetje onscherp is, maar ik denk dat het evengoed wel goed te zien is! De foto voor het behang hebben we dus zelf gemaakt...
Ik hoop dat tie het pakt maar hier zie je een stukkie van het behang wat wij op 1 muur hebben. Was/ben er verliefd op! Andere muren hebben we gewoon creme kleur behang gedaan zodat het niet te druk wordt. Dit was trouwens nog tijdens de verhuizing dus ja het is een zooitje hahaha. ( je kan dus op de link klikken weet ff niet hoe het anders moet