Ik zag een heel leuk jasje bij Prenatal, wil het graag kopen, maar zal ik dan maat 56 of 62 kopen? Ik wil het vanaf het begin aandoen. Onze baby was bij de 20 weken echo mooi op lengte, maar eerder iets langer dan klein.
hoi hoi ik persoonlijk zou 56 doen ... wij hadden ook een maat 56 en daar "verzoop "hij in en heeft hij lang aangehad
Mijn dochter woog bij geboorte 3595 gram en droeg een jasje maat 50. Daar verzoop ze in...maar ze heeft ook veder nooit een jasje gedragen, alleen van het ziekenhuis naar huis.
Ik had trouwens bij de geboorte van mijn kindjes een jasje in maat 50 van prenatal dat konden ze gelijk aan was wel snel te klein weer
56 dan - als het een heel duur jasje is - adviseer ik weleens 62 - omdat ze er dan langer in kunnen, maar anders gewoon 56.
Ik zou maat 56 doen. Mijn zoontje heeft daar best wel even in gezeten. Alleen een jasje is niet heel praktisch bij hele kleintjes is mijn ervaring, het zit namelijk niet comfortabel.
En een heel gedoe om aan te trekken. Een lekkere wikkeldeken is veel fijner. Wij hebben ons ook rot gezocht voor een leuk jasje (geboren 16jan) Niks gevonden en blij toe ook jasje werd pas handig met een maandje of 3 ik pakte gewoon een lekkere deken om hem in te wikkelen.
Ik heb een jasje maat 50 en daar verzuipt hij in, ik zou gaan voor 56. Nu maakt het per winkel vaak ook wel verschil.
Wil je dat jasje echt aandoen voor als je naar buiten gaat? Dan zou ik misschien toch voor een 62 gaan.. Als het ook nog over de kleertjes heen moet.. Dan kun je de mouwtjes gewoon een beetje omslaan.. Verder is het ook afhankelijk van hoe snel je kindje groeit.. Mijn meisje is bijna 4 maanden en past nog makkelijk in maat 50...
Mijn ventje is vier maanden geweest en heeft 68 en soms al 74 Maar ik zou ook voor 56 gaan hoor. In maat 50 heeft Twan nooit gepast.
Het is echt voor buiten. Maar een jas is er toch op gemaakt om over je kleding te doen? Je koopt zelf ook geen maat groter?
Ik zag ook een gaaf jasje bij de Prenatal.. maar ik zat ook te twijfelen welke maat.. Bij mijn dochter was het bijna 30 graden, dus zij heeft een vestje aangehad in een wikkeldekentje. En nu een winterkindje.. pff.. heb echt geen idee.. denk dat ik het op dezelfde manier ga doen.. en anders kan mn man altijd nog even om het jasje gaan als de weersvoorspellingen echt bagger zijn
Ik koop m'n winterjas wel altijd een maat groter.. Kan ik er ook nog makkelijk een dikke trui onder aan als ik met de hond ga wandelen ofzo.. Mja das voor een baby'tje indd misschien niet zo heel relevant
Ik heb toevallig van de week bij prenatal een winterjasje gekocht in maatje 68 ... maar zo te lezen is dat dus veel te groot en kan ons mannetje er lekker in groeien. Ik had dus ook totaal geen idee welke maat ik moest kopen. Vanwege mijn diabetes verwacht ik een wat groter kindje, dus ik zat te twijfelen tussen 62 en 68. Misschien tegen die tijd toch nog ff voor een kleiner jasje kijken.
ik zou maatje 56 doen. onze zoon was 3300gram en verzoop letterlijk in ze jas! schoonmoeder heeft een dag na ze geboorte nog een jasje maatje 50gehaald omdat 56 echt niet kon Dit was onze knul in maatje 56