Heb je een lekkere stoel / fauteuil in de babykamer voor het voeden? Zo ja, kun je laten zien hoe dit eruit ziet? Ik ben op zoek naar eentje, maar vind maar geen comfortabele die ook nog een beetje beperkt ruimte inneemt.
Ik heb een hoge rietenstoel. Is wel al 23 jaar oud, aangezien ik er zelf in gevoed ben, net als mn zisje en broertje. Foto kan ik nu even niet maken. Komt later wel. Heb uberhaupt geen ruimte voor een stoel, maar wilde m wel graag. Echt smal is ie niet, comfortabel ook niet voor lange tijd. Maar de leuningen zijn op ideale afstand voor mn ellebogen. En er past een voedingskussen op mn schoot.
Ik heb van Leen Bakker de fauteuil 'Frederique'. Hele fijne stoel maar nu 1 jaar later nog nooit ingezeten Overdag zat ik liever beneden op de bank en snachts vond ik het te koud en ging ik liever warm in bed voeden. Komt straks wel weer van pas met voorlezen.
wij hebben geen stoel, en net als chels al zegt, overdag lekker beneden en s nachts ging ik lekker in bed zitten, zat ik zelf ook warm dus ik heb het nooit gemist
De Ikea strandmon oorfauteuil is vrij klein in het echt. De armleuningen zitten precies hoog genoeg en je kan heerlijk hangen!
Bij de eerste een heerlijke schommelstoel en tweede een oude omastoel van marktplaats opnieuw laten bekleden. Echter ik heb vrijwel nooit gevoed op de stoelen, gewoon lekker op ons eigen bed dat zat echt veel lekkerder. Stoelen gebruik ik nu wel om 's avonds boekje voor te lezen voor het slapen of 's nachts even te zitten samen als ze wakker zijn.
Zijn allebei wel voor een klein kamertje gemaakt en zitten heerlijk, wil geen foto plaatsen i.v.m. herkenning, is foto via PB mogelijk?
Omdat er op de babykamer eigenlijk geen plek is voor een stoel, heb ik eerst even aangekeken of ik er wel gebruik van zou maken. Ik wilde eerst een Poang stoel van Ikea, maar dat bleek niet te passen. Er staat nu een lichtgewicht opklapbare tuinstoel. Makkelijk uit te klappen als nodig en anders neemt hij opgevouwen weinig plek in beslag. Niet het allermooist, wel functioneel.
Ik heb een Childwood schommelstoel met voetenbank. Heerlijk! Ik hoop hier veel uurtjes in te zitten .
Ik heb deze op de babykamer staan. Nog ongebruikt, want de baby is er nog niet, maar ik vind m heerlijk zitten!