Nog steeds blijf ik twijfelen tussen de vele Mutsy's. Ik wil of voor een Transit gaan, maar het liefste nog voor de Evo. Nu kan ik voor een mooi bedrag een Mutsy Evo tweedehands krijgen, ook nog eens in mijn lievelingskleur: marineblauw. De wagen komt alleen uit 2013, zullen daar erg veel verschillen in zitten met de Evo's van nu of zal het meevallen? Vanavond ga ik langs en de wagen bekijken, maar vooraf vraag ik graag naar jullie ervaringen met (iets) oudere Mutsy's. Wie heeft er tips?
Ik heb er een uit 2013, ben er erg blij mee! Gebruik hem nu nog voor zoonlief, straks weer met de 2e. Wij vonden het toendertijd een nette prijs voor een mooie wagen, rijdt lekker en klapt makkelijk in, de bak zit niet te laag, vinden wij niet mooi in ieder geval nog steeds tevreden na 2 jaar
Superwagen hoor! Werkt fijn. Natuurlijk zien de nieuwere versie's er net weer anders uit, maar volgens mij zijn ze even 'goed'
Ik heb die van mij in 2014 gekocht dus dat model zou dan wel het 2014 model zijn? Denk niet dat het veel uitmaakt. Die van mij in ieder geval een hele fijne kinderwagen. Zelfs heel makkelijk met 1 hand te besturen (wat handig is met onze hond). Ik vind het wel een aanrader.
Inmiddels hebben wij de Evo uit 2013 gekocht, een prachtwagen in een prachtkleur. Hij was voor 1 kindje gebruikt en er was heel net mee om gegaan dus ik ben echt onwijs blij! Een verschil (denk ik) met nieuwere Evo's is dat je met dit model van adapters moet wisselen als je de reiswieg en maxicosi wisselt. Bij de Evo's van nu is het volgens mij alleen een kwestie van adapters uitklappen voor de maxicosi en inklappen om de reiswieg te bevestigen. Klopt dat?