Hallo Mijn man wil graag een babykamer met winnie the pooh, daarin tegen wil ik graag een babykamer met de kleur lime. Nu is mijn vraag, zou je dat ook kunnen combineren? Winnie the pooh met lime? groetjes, marianne
Binnen mijn familie antwoorden ze juist dat het niet kon. Winnie the pooh heeft harde kleuren zeggen ze en lime is juist een zachte kleur................
Ja kan toch behang kiezen waar dat lime in terug komt... Dan kan je bijvoorbeeld de ene wand winnie doen en de andere lime...
Ik vind lime anders ook een harde kleur. En het wordt jullie babykamer, niet die van je familie. Ik zou het zeker doen als jullie dat mooi vinden. Het kan zeker.
wij hebben winnie the pooh met lime nu voor elyesa zijn kamertje zal kijken of ik er morgen wat fotos voor je op kan zetten. we hebben alles beige met 1 muur lime en allemaal winnie accesoires
dat kan best hoor. dat heb ik ook! wij hebben dan een zand kleurige behang met een band van winnie. en heb de rest alles in lime groen! badje,opbergdoos,klamboe,enz. en moet je zien echt heelerg mooi,heb er alleen nog geen foto's van. sorry