word gebeld door een man van de ING bank bent u mevr A. ja dat ben ik belt u over de hypotheek? dan geef ik u mijn man zijn nummer omdat ik er 0,0 verstand van heb. zijn antwoord beetje uit de hoogte O dan heeft u er zeker niet veel kijk op dat is wel jammerlijk mijn antwoord tja meneer....ik heb andere kwaliteiten.... uhh gestotter aan de andere kant... ik zeg goh wat bent u ineens stil geworden meneer hij kon er wel om lachen maar was wel even stil zeg maar en mijn 2 vriendinnen en ik lagen dubbel op de bank hij heeft mijn man gebeld en die vertelde dat ie een gezellig gesprekje met mij had gehad whahahhahaha sukkel
nou ik moest ook echt lachen en had net 2 vriendinnen op de koffie en ook dat ie het nog tegen Andre zegt ook whahahha tja die kan mij al een beetje ondertussen
Hihi! Lache joh! Zo'n soort actie heb ik es op m'n werk gehad. Werd gebeld door een jongen van DE met de mededeling dat ze een geweldig apoaraat voor ons hadden. Met koffie, chocomelk, etc. Dus ik zeggen dat we al zoiets hebben, dat die het prima doet en dat we dus niet geïnteresseerd zijn. Dus hij:"maar,mevrouw, hier komt ook heerlijk helder en koel water uit!" Mijn reactie:"Dat heerlijke koele water komt hier ook uit de kraan..." Hij hing meteen op...