facebook vraagje

Discussion in 'De lounge' started by A2CA, Aug 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb zojuist mijn facebook account gedeactiveerd. Dit omdat ik nav een topic heb gelezen dat als je solliciteerd ( ik kan het niet eens meer goed schrijven ) ze je nakijken op sociaal media. Omdat ik allemaal onzin erop heb staan wilde ik wel een nieuwe aanmaken, maar nu zegt die; dit emailadres bestaat al, duurt dit een paar dagen of kan ik sowieso niet meer met mijn emailadres registreren.

2. knap

knap Niet meer actief

Ander email adres maken ben je zo weer op facebook.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Je kan je profiel gewoon afschermen. Dan zien ze alleen je profielfoto en omslagfoto. En je kan het zelfs zo instellen dat je niet gevonden kan worden.

4. Maia

Maia Niet meer actief

Gedeactiveerd betekent niet verwijderd, daarvoor moet je nog een paar stappen verder volgens mij. Heeft mijn man een tijdje geleden ook gedaan en wat later weer geactiveerd.

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Oh oke haha, ben echt dom op dat gebied. @ snoopy hoe stel ik dan dat afschermen in en dat ik niet gevonden kan worden?

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Als je in je nieuwsoverzicht staat (op je pc), zie je rechts een slotje met 3 streepjes ernaast. Daar klik je op en dan staat er: 'wie kan mijn inhoud zien?' en 'wie kan contact met me opnemen'. Daar kan je van alles instellen. Ik heb alles zo ingesteld dat alleen vrienden alles kunnen zien. Mensen kunnen me wel vinden.

7. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ja maar als ik een nieuw emailadres aanmaak, vergeet ik dadelijk weer het emailadres met wachtwoord omdat ik die nooit gebruik haha

8. knap

knap Niet meer actief

Herkenbaar probleem daarom gebruik ik overal bijna de zelfde ww misschien niet zo slim maar zo onthoud ik ze wel beter haha:)

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Of een ander mailadres maken, je huidige account het emailadres veranderen, deactiveren en je oude eigen email gebruiken voor het nieuwe account :)

10. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Inderdaad op bovenstaande manier. Het is wel zo dat dit dan nog niet van toepassing is op je oudere berichten, maar die kun je wel handmatig nog wijzigen naar privé.

Share This Page